Dnes vám představíme sérii 3 reklam z roku 2006, které představovaly tehdy nový Volkswagen Golf GTi páté generace, udělaly to však velmi nestandardním způsobem. Švédský herec Peter Stormare, jako německý inženýr Wolfgang, spolu se svou asistentkou Helgou, postupně představovali několik "soutěžících" aut konkurenčních značek, konkrétně se jednalo o vozy Ford Focus, Mitsubishi Eclipse a Hondu Civic. No a jak to celé dopadlo, na to se teď podívejte sami a určitě se o vaše pocity nezapomeňte podělit v komentářích.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?