Když přijde na úpravu aut, každý volí jinou cestu. Někdo se spokojí s úpravou motoru, jiným stačí pořádně agresivní vzhled, ke kterému si nejčastěji dopomáhají pořádnými nárazníky, širokými koly nebo přerostlými křídly. Tenhle majitel staršího BMW na to ale šel poněkud jinak.
Majitel tohohle postaršího BMW řady 3, série e36, na to ale šel poněkud jinak. Nevíme co se ukrývá pod kapotou jeho vozu, nebo jakými nárazníky ho osadil, ovšem evidentně si potrpí na pořádně široká kola a tomu odpovídají i jeho vytažen blatníky.
Fotografie, kterou umístil na diskusní fórum Reddit diskutující s přezdívkou "magicalgin", však ukazuje kontroverzní část téhle úpravy. Zatím co u předního blatníku stačilo vytáhnout lemy / navařit nové, u zadního blatníku se majitel vozu rozhodl pro instalaci masivního kusu rozšíření, kterému ale něco chybí.
Tou malou, ale poměrně výraznou drobností, je víčko palivové nádrže. Může to znít jako maličkost, nicméně ve výsledku musí majitel vozu před každou návštěvou čerpací stanice sundavat zadní část rozšířeného blatníku. Pod tou je navíc vidět, že se ani neobtěžoval tuto část zalakovat do nové (modré) barvy.
Jakkoliv je tedy tohle řešení nezvyklé, absurdní a hloupé, jednu výhodu přeci jen má. Tenhle chlapík si totiž může být téměř jistý, že palivo mu z nádrže nikdo nevycucne. Najít nádrž totiž bude s nasazenýn blatníkem takřka nemožné.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.