Tohle doma nezkoušejte. Chtěl mít pořádně upravené auto, teď ho musí před každým tankováním rozebírat

Kvůli nedomyšlené úpravě je potřeba rozebírat vůz před každým tankováním
Kvůli nedomyšlené úpravě je potřeba rozebírat vůz před každým tankováním, foto: Reddit.com
Antonín Marek , AutoRoad.cz 18. března 2018 09:00 | akt. 18. března 2018 12:27
Sdílej:

Když přijde na úpravu aut, každý volí jinou cestu. Někdo se spokojí s úpravou motoru, jiným stačí pořádně agresivní vzhled, ke kterému si nejčastěji dopomáhají pořádnými nárazníky, širokými koly nebo přerostlými křídly. Tenhle majitel staršího BMW na to ale šel poněkud jinak.

Majitel tohohle postaršího BMW řady 3, série e36, na to ale šel poněkud jinak. Nevíme co se ukrývá pod kapotou jeho vozu, nebo jakými nárazníky ho osadil, ovšem evidentně si potrpí na pořádně široká kola a tomu odpovídají i jeho vytažen blatníky.

Fotografie, kterou umístil na diskusní fórum Reddit diskutující s přezdívkou "magicalgin", však ukazuje kontroverzní část téhle úpravy. Zatím co u předního blatníku stačilo vytáhnout lemy / navařit nové, u zadního blatníku se majitel vozu rozhodl pro instalaci masivního kusu rozšíření, kterému ale něco chybí.

Tou malou, ale poměrně výraznou drobností, je víčko palivové nádrže. Může to znít jako maličkost, nicméně ve výsledku musí majitel vozu před každou návštěvou čerpací stanice sundavat zadní část rozšířeného blatníku. Pod tou je navíc vidět, že se ani neobtěžoval tuto část zalakovat do nové (modré) barvy.

Jakkoliv je tedy tohle řešení nezvyklé, absurdní a hloupé, jednu výhodu přeci jen má. Tenhle chlapík si totiž může být téměř jistý, že palivo mu z nádrže nikdo nevycucne. Najít nádrž totiž bude s nasazenýn blatníkem takřka nemožné.

Stalo se
Testy aut
Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser Executive – nová generace legendárního offroadu, překoná Defender?

Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?

Ze světa
Matteo Doretto

Tragédie před startem Polské rally: Ital Matteo Doretto (†21) zemřel při testovací jízdě

Před začátkem 81. ročníku Polské rally došlo k tragické události. Jednadvacetiletý italský jezdec Matteo Doretto, juniorský mistr Itálie pro rok 2024, zahynul při nehodě během soukromého testu. Podle dostupných informací jeho vůz narazil do stromu poté, co sjel ze silnice.

Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?