Když přijde na úpravu aut, každý volí jinou cestu. Někdo se spokojí s úpravou motoru, jiným stačí pořádně agresivní vzhled, ke kterému si nejčastěji dopomáhají pořádnými nárazníky, širokými koly nebo přerostlými křídly. Tenhle majitel staršího BMW na to ale šel poněkud jinak.
Majitel tohohle postaršího BMW řady 3, série e36, na to ale šel poněkud jinak. Nevíme co se ukrývá pod kapotou jeho vozu, nebo jakými nárazníky ho osadil, ovšem evidentně si potrpí na pořádně široká kola a tomu odpovídají i jeho vytažen blatníky.
Fotografie, kterou umístil na diskusní fórum Reddit diskutující s přezdívkou "magicalgin", však ukazuje kontroverzní část téhle úpravy. Zatím co u předního blatníku stačilo vytáhnout lemy / navařit nové, u zadního blatníku se majitel vozu rozhodl pro instalaci masivního kusu rozšíření, kterému ale něco chybí.
Tou malou, ale poměrně výraznou drobností, je víčko palivové nádrže. Může to znít jako maličkost, nicméně ve výsledku musí majitel vozu před každou návštěvou čerpací stanice sundavat zadní část rozšířeného blatníku. Pod tou je navíc vidět, že se ani neobtěžoval tuto část zalakovat do nové (modré) barvy.
Jakkoliv je tedy tohle řešení nezvyklé, absurdní a hloupé, jednu výhodu přeci jen má. Tenhle chlapík si totiž může být téměř jistý, že palivo mu z nádrže nikdo nevycucne. Najít nádrž totiž bude s nasazenýn blatníkem takřka nemožné.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?