Úpravci automobilů se vydávají různými směry, někdo jen nenápadně upraví motor na dvojnásobek výkonu, jiní přidávají spoilery a velká kola a některým stačí k famóznímu efektu jen obyčejná folie. Stejně jako společnosti Dreams Factory Automotive, která upravovala toto Lamborghini Aventador.
Při úpravě tohoto vozu se sešly hned dvě významné tuningové společnosti zaměřené na vozy z prémiového segmentu. Tou první je německý Novitec, který nadělil italskému sporťáku malou dávku steroidů. Jen díky úpravě řídící jednotky a výfukového potrubí tak výkon modelu LP700-4 poskočil z původních 700 koní na 728 koní.
Majitel vozu však chtěl, aby jeho vůz více vynikal. Proto se lidé z Novitecu domluvili se specialisty na polepy vozů ze společnosti Dreams Factory Automotive, která sídlí v Malajsii. Ti poté potáhli celý vůz hologramovou folií a výrazné hrany / křivky doplnili samolepicí reflexní páskou 3M Tron. Třešničkou na dortu je pak sada výrazných 21-palcových kol se vzorem dvojitých "V".
Rozpis těchto úprav zní poněkud výstředně a jeden by čekal čekal výsledek ve stylu kolotočářů - opak je ale pravdou. Vůz totiž minimálně na snímcích vypadá absolutně neuvěřitelně. Folie reflektuje barvy zajímavým způsobem a 3M Tron páska přidává zajímavý efekt oddělení jednotlivých dílů.
Pro zájemce o méně výstřední vozy má však Novitec v nabídce ještě řadu jiných zajímavých úprav. Jednou z těch nejimpozantnějších je pak Novitec Tornado Roadster, který vychází z vrcholného varianty otevřeného Aventadoru SV. K tomu ale přidává výraznější body-kit a hlavně výkon dosahující téměř 1000 koní.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?