Úpravci automobilů se vydávají různými směry, někdo jen nenápadně upraví motor na dvojnásobek výkonu, jiní přidávají spoilery a velká kola a některým stačí k famóznímu efektu jen obyčejná folie. Stejně jako společnosti Dreams Factory Automotive, která upravovala toto Lamborghini Aventador.
Při úpravě tohoto vozu se sešly hned dvě významné tuningové společnosti zaměřené na vozy z prémiového segmentu. Tou první je německý Novitec, který nadělil italskému sporťáku malou dávku steroidů. Jen díky úpravě řídící jednotky a výfukového potrubí tak výkon modelu LP700-4 poskočil z původních 700 koní na 728 koní.
Majitel vozu však chtěl, aby jeho vůz více vynikal. Proto se lidé z Novitecu domluvili se specialisty na polepy vozů ze společnosti Dreams Factory Automotive, která sídlí v Malajsii. Ti poté potáhli celý vůz hologramovou folií a výrazné hrany / křivky doplnili samolepicí reflexní páskou 3M Tron. Třešničkou na dortu je pak sada výrazných 21-palcových kol se vzorem dvojitých "V".
Rozpis těchto úprav zní poněkud výstředně a jeden by čekal čekal výsledek ve stylu kolotočářů - opak je ale pravdou. Vůz totiž minimálně na snímcích vypadá absolutně neuvěřitelně. Folie reflektuje barvy zajímavým způsobem a 3M Tron páska přidává zajímavý efekt oddělení jednotlivých dílů.
Pro zájemce o méně výstřední vozy má však Novitec v nabídce ještě řadu jiných zajímavých úprav. Jednou z těch nejimpozantnějších je pak Novitec Tornado Roadster, který vychází z vrcholného varianty otevřeného Aventadoru SV. K tomu ale přidává výraznější body-kit a hlavně výkon dosahující téměř 1000 koní.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?