Fiat 500 patří už několik desetiletí k fenomenálním městským vozítkům, které v ostrých variantách jako například Abarth dokáží nabídnout i trochu té správné řidičské zábavy. I z toho důvodu se stala pětistovka cílem mnoha tuningových společností, které z této nákupní tašky ždímají maximum. Ještě nikdo však nezašel tak daleko, jako Romeo Ferraris.
Právě tato milánská tuningová společnost totiž stojí za projektem nazvaným "Cinquone Qatar", jehož podstatou bylo vylepšení standardní pětistovky snad vším, co se jim podařilo na dílně najít. Z praktické nákupní tašky se tak stala raketová nákupní taška ideální pro zámožné a znuděné šejky.
Pod agresivně vyhlížející rozšířenou karoserií se ukrývá motor o výkonu 248 koní, který je doplněn o zakázkově vyrobený výfuk. O krocení vysokých rychlostí se pak starají značně předimenzované brzdy v podbězích a lepší ovladatelnosti výraznou mírou pomáhají nastavitelné tlumiče Bilstein.
V interiéru pak vládne čirý luxus. Kožené čalounění je vyvedeno v barevných odstínech burgundské červené a bíle, zatímco dekorativní obložení výdechů ventilace a tlačítek je zlaté. Vzadu už ale tolik luxusu nečekejte, zadní lavici totiž nahradil bezpečnostní rám a držák na dvojici závodnických přileb.
Bystrému pozorovateli pak na fotkách jistě neušla ani drobnost, kterou je držák dvou vysokých skleniček (pravděpodobně na šampaňské) ve středové konzoli palubní desky. Pro řidiče poněkud nepraktické, nicméně na spolujezdkyni tím jistě uděláte dojem jako James Bond.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.