Napadlo vás někdy, jakými vozy se prohání hvězdy filmů pro dospělé? Nás sice ne, ovšem když jsme viděl vůz téhle slečny z Německa, nevěřili jsme svým očím. Nadupaný Nissan GT-R s jedinečným body-kitem totiž vypadá spíše jako majetek zapáleného milovníka filmů Rychle a zběsile.
Zdání však klame, neboť majitelem, tedy majitelkou, exkluzivního Nissanu GT-R s jedinečným body-kitem Pandem Rocket Bunny V2 je Mareike Fox, pětadvacetiletá blond herečka z filmů pro dospělé, která má pro rychlé vozy pořádnou slabost.
Se svým Nissaden GT-R se do hledáčku motoristických médií dostala již dříve, kdy ho nechala osadit rozšiřujícím body-kitem od společnosti Prior Design. Ten byl na voze vlastně donedávna, ovšem herečka se toužila ještě víc odlišit, takže oslovila společnost Tofu Garage, která vůz osadila prábě body-kitem Pandem Rocket Bunny V2.
Díky svému nově získanému vzhledu by se tak vůz mohl z fleku zúčastnit i natáčení nového dílu Rychle a zběsile. Ostatně jeho vytažené blatníky, gigantické křídlo, snížený podvozek a jedovatě zelená barva doslova volají po ještě větší pozornosti.
Bez úprav nezůstal ani motor, ovšem jejich seznam k dispozici nemáme. Podle webu CarScoops, který o úpravě informoval, by však 3.8 litrový motor V6 mohl generovat až 750 koní. Majitelka, která se s vozem nechala zvěčnit i na fotografiích a videu, tak na úpravách evidentně nešetřila.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.