Za posledních pár let už se na internetu objevilo několik lepších či horších pokusů o přestavbu různých aut na Lamborghini, ovšem málokterý z těchto pokusů dopadl tak dobře a přesvědčivě, jako tento.
Mladík, který podle registračních značek pochází s největší pravděpodobností z Ukrajiny, totiž investoval neskutečnou porci času, úsilí a zřejmě i peněz do přestavby svého postaršího Mitsubishi Eclipse do podoby jednoho z nejextrémnějších a současně nejvzácnějších Lamborghini poslední doby: modelu Reventon.
Nevíme kolik lidí na přestavbě automobilu pracovalo, ovšem vsadíme se, že mladík rozhodně nebyl sám. Jak je totiž z videa celkem jasně patrné, střídá se zde několik lidí, kteří rozhodně dobře vědí, co dělají. I tak je ale potřeba ocenit mladíkovu snahu jít si za svým snem i schopnost přeměnit svou vizi ve skutečnost.
tip: Vetřelec ve Sluneční soustavě? Záhadný objekt proletěl kolem Země
Skuteční odborníci samozřejmě rozdíly poznají během pár vteřin, ovšem neznalá veřejnost nebude mít sebemenší důvod pokládat tento stroj za repliku. Nemůžeme sice posoudit jak moc se podařilo napodobit zvuk auta, ovšem co se designu týče, nechybí zde originální světlomety, ve středu nárazníku umístěný výfuk, ostře řezané hrany se pevně drží své předlohy a místo se našlo i pro ikonické vyklápěcí dveře na obou stranách.
Bohužel nevíme jak si autor poradil s přestavbou interiéru, nebo jak zamaskoval chybějící motor za předními sedačkami, ovšem na první pohled vypadá replika skvěle. A svůj podíl na tom má i kvalitní lakování a dobře zvolená kola.Tohle se zkrátka povedlo a my tleskáme.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?