Za posledních pár let už se na internetu objevilo několik lepších či horších pokusů o přestavbu různých aut na Lamborghini, ovšem málokterý z těchto pokusů dopadl tak dobře a přesvědčivě, jako tento.
Mladík, který podle registračních značek pochází s největší pravděpodobností z Ukrajiny, totiž investoval neskutečnou porci času, úsilí a zřejmě i peněz do přestavby svého postaršího Mitsubishi Eclipse do podoby jednoho z nejextrémnějších a současně nejvzácnějších Lamborghini poslední doby: modelu Reventon.
Nevíme kolik lidí na přestavbě automobilu pracovalo, ovšem vsadíme se, že mladík rozhodně nebyl sám. Jak je totiž z videa celkem jasně patrné, střídá se zde několik lidí, kteří rozhodně dobře vědí, co dělají. I tak je ale potřeba ocenit mladíkovu snahu jít si za svým snem i schopnost přeměnit svou vizi ve skutečnost.
tip: Vetřelec ve Sluneční soustavě? Záhadný objekt proletěl kolem Země
Skuteční odborníci samozřejmě rozdíly poznají během pár vteřin, ovšem neznalá veřejnost nebude mít sebemenší důvod pokládat tento stroj za repliku. Nemůžeme sice posoudit jak moc se podařilo napodobit zvuk auta, ovšem co se designu týče, nechybí zde originální světlomety, ve středu nárazníku umístěný výfuk, ostře řezané hrany se pevně drží své předlohy a místo se našlo i pro ikonické vyklápěcí dveře na obou stranách.
Bohužel nevíme jak si autor poradil s přestavbou interiéru, nebo jak zamaskoval chybějící motor za předními sedačkami, ovšem na první pohled vypadá replika skvěle. A svůj podíl na tom má i kvalitní lakování a dobře zvolená kola.Tohle se zkrátka povedlo a my tleskáme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?