Ferrari 488 se svým vzhledem, ovládáním i výkonem řadí k jednomu z nejlepších exotických sportovních aut na trhu, ovšem někomu je to stále málo. Například majitel tohoto modelu nebyl spokojen se zvukovým projevem svého vozu a tak se rozhodl zainvestovat do nového výfukového systému.
A když říkáme zainvestovat, tak pořádně. Úpravy vozů jako Ferrari nikdy nebyly a nejsou levná záležitost, ovšem nasypat 14.000 dolarů, cca 306 000 korun jen do výfukového systému? Pro většinu naprostý nesmysl, pro někoho však skvělý způsob jak svůj vůz učinit naprosto jedinečný - a za to jsou někteří lidé ochotni utratit i mnohem víc.
O majiteli vozu toho příliš nevíme, nicméně jak už jsme psali v úvodu, jedná se o nádherné Ferrari 488 s 3.9 litrovým přeplňovaným motorem V8 o výkonu 472 kW (670 k) s točivým momentem 760 Nm, které se od většiny ostatních odlišuje nejen černo-zlatou designovou fólií, ale hlavně výfukovým systémem "IPE Infotech Performance", díky kterému zní vůz doslova jako Formule 1.
To je ostatně skvěle slyšet i na tomto videu, kde se zvuk vozu doslova prořezává jinak tichým a klidným lesem. Podívaná je to rozhodně úchvatná a z toho zvuku nám běhá mráz po zádech, nicméně stále si neumíme v redakci představit, že bychom zaplatili ekvivalent nového Rapidu jen za lepší zvuk už tak fenomenálního vozu.
A co vy? Zaplatili byste za výfukový systém takovou částku? Dejte nám vědět hlasováním v anketě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.