Ferrari 488 se svým vzhledem, ovládáním i výkonem řadí k jednomu z nejlepších exotických sportovních aut na trhu, ovšem někomu je to stále málo. Například majitel tohoto modelu nebyl spokojen se zvukovým projevem svého vozu a tak se rozhodl zainvestovat do nového výfukového systému.
A když říkáme zainvestovat, tak pořádně. Úpravy vozů jako Ferrari nikdy nebyly a nejsou levná záležitost, ovšem nasypat 14.000 dolarů, cca 306 000 korun jen do výfukového systému? Pro většinu naprostý nesmysl, pro někoho však skvělý způsob jak svůj vůz učinit naprosto jedinečný - a za to jsou někteří lidé ochotni utratit i mnohem víc.
O majiteli vozu toho příliš nevíme, nicméně jak už jsme psali v úvodu, jedná se o nádherné Ferrari 488 s 3.9 litrovým přeplňovaným motorem V8 o výkonu 472 kW (670 k) s točivým momentem 760 Nm, které se od většiny ostatních odlišuje nejen černo-zlatou designovou fólií, ale hlavně výfukovým systémem "IPE Infotech Performance", díky kterému zní vůz doslova jako Formule 1.
To je ostatně skvěle slyšet i na tomto videu, kde se zvuk vozu doslova prořezává jinak tichým a klidným lesem. Podívaná je to rozhodně úchvatná a z toho zvuku nám běhá mráz po zádech, nicméně stále si neumíme v redakci představit, že bychom zaplatili ekvivalent nového Rapidu jen za lepší zvuk už tak fenomenálního vozu.
A co vy? Zaplatili byste za výfukový systém takovou částku? Dejte nám vědět hlasováním v anketě.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?