Ferrari 488 se svým vzhledem, ovládáním i výkonem řadí k jednomu z nejlepších exotických sportovních aut na trhu, ovšem někomu je to stále málo. Například majitel tohoto modelu nebyl spokojen se zvukovým projevem svého vozu a tak se rozhodl zainvestovat do nového výfukového systému.
A když říkáme zainvestovat, tak pořádně. Úpravy vozů jako Ferrari nikdy nebyly a nejsou levná záležitost, ovšem nasypat 14.000 dolarů, cca 306 000 korun jen do výfukového systému? Pro většinu naprostý nesmysl, pro někoho však skvělý způsob jak svůj vůz učinit naprosto jedinečný - a za to jsou někteří lidé ochotni utratit i mnohem víc.
O majiteli vozu toho příliš nevíme, nicméně jak už jsme psali v úvodu, jedná se o nádherné Ferrari 488 s 3.9 litrovým přeplňovaným motorem V8 o výkonu 472 kW (670 k) s točivým momentem 760 Nm, které se od většiny ostatních odlišuje nejen černo-zlatou designovou fólií, ale hlavně výfukovým systémem "IPE Infotech Performance", díky kterému zní vůz doslova jako Formule 1.
To je ostatně skvěle slyšet i na tomto videu, kde se zvuk vozu doslova prořezává jinak tichým a klidným lesem. Podívaná je to rozhodně úchvatná a z toho zvuku nám běhá mráz po zádech, nicméně stále si neumíme v redakci představit, že bychom zaplatili ekvivalent nového Rapidu jen za lepší zvuk už tak fenomenálního vozu.
A co vy? Zaplatili byste za výfukový systém takovou částku? Dejte nám vědět hlasováním v anketě.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?