Ferrari 488 se svým vzhledem, ovládáním i výkonem řadí k jednomu z nejlepších exotických sportovních aut na trhu, ovšem někomu je to stále málo. Například majitel tohoto modelu nebyl spokojen se zvukovým projevem svého vozu a tak se rozhodl zainvestovat do nového výfukového systému.
A když říkáme zainvestovat, tak pořádně. Úpravy vozů jako Ferrari nikdy nebyly a nejsou levná záležitost, ovšem nasypat 14.000 dolarů, cca 306 000 korun jen do výfukového systému? Pro většinu naprostý nesmysl, pro někoho však skvělý způsob jak svůj vůz učinit naprosto jedinečný - a za to jsou někteří lidé ochotni utratit i mnohem víc.
O majiteli vozu toho příliš nevíme, nicméně jak už jsme psali v úvodu, jedná se o nádherné Ferrari 488 s 3.9 litrovým přeplňovaným motorem V8 o výkonu 472 kW (670 k) s točivým momentem 760 Nm, které se od většiny ostatních odlišuje nejen černo-zlatou designovou fólií, ale hlavně výfukovým systémem "IPE Infotech Performance", díky kterému zní vůz doslova jako Formule 1.
To je ostatně skvěle slyšet i na tomto videu, kde se zvuk vozu doslova prořezává jinak tichým a klidným lesem. Podívaná je to rozhodně úchvatná a z toho zvuku nám běhá mráz po zádech, nicméně stále si neumíme v redakci představit, že bychom zaplatili ekvivalent nového Rapidu jen za lepší zvuk už tak fenomenálního vozu.
A co vy? Zaplatili byste za výfukový systém takovou částku? Dejte nám vědět hlasováním v anketě.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?