Toyota GT86 je veřejností vnímána jako velmi zábavný vůz. Autorům videa ale zřejmě přišel její výkon nedostatečný, a tak se rozhodli pro výměnu motoru. Ptáte se z jakého vozu? Pak čtěte následující řádky, protože se jedná o zřejmě nejšílenější, anebo alespoň naprosto ojedinělý swap (výměnu motoru) svého druhu.
Jak dokazuje přiložené video, vše ale málem skončilo na samotném začátku – v první zatáčce. Celý tým lidí, kteří stojí za tímto projektem, se sjel v Portlandu, aby na místních vyhlášených zatáčkách (kde již mimochodem vzniklo několik povedených drifterských videí) natočili to svoje.
K dispozici mají vůz přezdívaný podle jeho strůjce, tedy „Ryan Tuerck’s“ s označením GT4586, který dává najevo kombinaci Toyoty GT86 s motorem z Ferrari 458. Výměna samozřejmě nebyla jednoduchá, ale jak dokazují další Ryanova videa, jeho týmu se povedlo vyrobit dokonalý drifterský speciál a „žrout“ pneumatik.
Hned v první zatáčce Ryan bohužel zvolil špatnou stopu a najel na vnitřní stranu zatáčky, což jeho vůz vymrštilo vzhůru a poškodilo řízení a zavěšení pravého kola. Naštěstí i na tohle byl Ryanovo tým připraven, a tak po krátké pauze a výměně poškozených dílů mohli pokračovat v natáčení.
Video si musíte pustit sami, za nás se ale jedná o jedno z nejlepších drifterských videí letošního roku. Vrcholnou atmosféru dodává i použití sériového Ferrari 458 pro účely natáčení a neustálý řev rozzlobených motorů Ferrari.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.