Toyota GT86 je veřejností vnímána jako velmi zábavný vůz. Autorům videa ale zřejmě přišel její výkon nedostatečný, a tak se rozhodli pro výměnu motoru. Ptáte se z jakého vozu? Pak čtěte následující řádky, protože se jedná o zřejmě nejšílenější, anebo alespoň naprosto ojedinělý swap (výměnu motoru) svého druhu.
Jak dokazuje přiložené video, vše ale málem skončilo na samotném začátku – v první zatáčce. Celý tým lidí, kteří stojí za tímto projektem, se sjel v Portlandu, aby na místních vyhlášených zatáčkách (kde již mimochodem vzniklo několik povedených drifterských videí) natočili to svoje.
K dispozici mají vůz přezdívaný podle jeho strůjce, tedy „Ryan Tuerck’s“ s označením GT4586, který dává najevo kombinaci Toyoty GT86 s motorem z Ferrari 458. Výměna samozřejmě nebyla jednoduchá, ale jak dokazují další Ryanova videa, jeho týmu se povedlo vyrobit dokonalý drifterský speciál a „žrout“ pneumatik.
Hned v první zatáčce Ryan bohužel zvolil špatnou stopu a najel na vnitřní stranu zatáčky, což jeho vůz vymrštilo vzhůru a poškodilo řízení a zavěšení pravého kola. Naštěstí i na tohle byl Ryanovo tým připraven, a tak po krátké pauze a výměně poškozených dílů mohli pokračovat v natáčení.
Video si musíte pustit sami, za nás se ale jedná o jedno z nejlepších drifterských videí letošního roku. Vrcholnou atmosféru dodává i použití sériového Ferrari 458 pro účely natáčení a neustálý řev rozzlobených motorů Ferrari.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?