McLaren vyrábí v posledních letech fantastická silniční auta, modely 12C a P1GTR budiž důkazem. Druhý jmenovaný je však cenově poměrně nedostupnou záležitostí, nemluvě o jeho exkluzivitě. Pokud byste ale chtěli dosáhnout ohromujícího výkonu i s verzí 12C, pak pro vás má úpravce HyperCar řešení.
Americká tuningová společnosti HyperCar nabízí speciální balíček úprav, díky kterým se z modelu 12C stane monstrum se třemi turbodmychadly a výkonem 1,200 koní. A tuhle šílenou úpravu si v USA mohl vyzkoušet i Alex Kersten z CarThrottle.
Tento speciální balíček úprav sice stojí nezanedbatelných 140,000 dolarů ( cca 3 miliony korun), ovšem výkon vašeho McLarenu 12C zdvojnásobí. Kromě ohromného výkonu navíc vůz získá neskutečně skvostný zvuk, upravené brzdy, vnitřní ochranný rám, hydraulickou aero-brzdu a mnoho dalšího.
Maximální rychlost je omezena na 270 MPH, tedy 434 km/h. Úpravce však připravuje balíček úprav, který by měl výkon posunout za hranici 1,500 koní. Maximální rychlost tohoto modelu by pak měla dosahovat neskutečných 300 MPH, tedy cca 482 km/h.
Umístit do vozu třetí turbo bylo podle úpravce poměrně náročné, ovšem přineslo to své ovoce. z 0 na 97 km/h zrychlí upravený McLaren za 2,4 vteřiny, rychlosti 160 km/h pokoří za 3.5 sekundy a sprint na 400 metrů zvládá v čase okolo 8 sekund. Někdo by možná očekával výměnu klasických brzd ta karbon-keramické, ovšem úpravce se rozhodl pouze pro výměnu destiček.
Pokud byste po podobném stroji toužili, budete muset úpravci svěřit svůj McLaren na několik měsíců, v závislosti na počtu úprav, které chcete. Úprava totiž není snadná a při takto vysokém výkonu záleží na každém detailu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.