Ferrari 599 je se svým motorem umístěným vpředu, pohonem zadních kol a obstojným výkonem takřka perfektním strojem k driftování, ovšem při jeho ceně většina drifterů raději sáhne po jiných a upravených upravených vozech. Federico Sceriffo se toho však nebojí a s upravenou 599 nastoupí k šampionátu v driftování v USA.
Federico Sceriffo není prvním závodníkem, který by si urpavil Ferrari 599 k driftování. Již minulý rok se objevily snímky rudého Ferrari 599, se kterým se bokem proháněl japonský Drifter Daigo Saito, který již dříve Driftoval i s Lamborghini Murcielago, Nissanem GT-R nebo Ferrari F430. V Japonsku se však nelze divit ničemu, co se driftování týče.
???..! Can't wait for next week for more testing, today I decided to show you some more of #Fiorella.. Her beautiful Italian Axx ?!! @fffdrifting @formulad @ozracingwheels @aimol_russia @vibram @deeplifestyles @ferrari #tantaroba #herostyle #599driftproject
Tento žlutý kousek s černými pruhy se však objeví na americkém šampionátu v driftu "Formula Drift". Na rozdíl od japonského závodníka však Sceriffo nebyl spokojen s výkonem atmosferického motoru V12, což vedlo k instalaci dvojitého přeplňování. výsledný výkon se tak pohybuje okolo 800 koní a točivý moment dosahuje 1000 Nm. Se zběsilým protáčením kol tak problém rozhodně nebude.
Kromě úpravy motoru se však Ferrari dočkalo i aerodynamických úprav. Přibyl masivní přední splitter, nárazník dostal karbonové maličkosti, v podbězích se objevila nová kola, prahy byly vytvořeny na zakázku a záď vozu dekoruje ohromné přítlačné křídlo.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.