Ferrari 599 je se svým motorem umístěným vpředu, pohonem zadních kol a obstojným výkonem takřka perfektním strojem k driftování, ovšem při jeho ceně většina drifterů raději sáhne po jiných a upravených upravených vozech. Federico Sceriffo se toho však nebojí a s upravenou 599 nastoupí k šampionátu v driftování v USA.
Federico Sceriffo není prvním závodníkem, který by si urpavil Ferrari 599 k driftování. Již minulý rok se objevily snímky rudého Ferrari 599, se kterým se bokem proháněl japonský Drifter Daigo Saito, který již dříve Driftoval i s Lamborghini Murcielago, Nissanem GT-R nebo Ferrari F430. V Japonsku se však nelze divit ničemu, co se driftování týče.
???..! Can't wait for next week for more testing, today I decided to show you some more of #Fiorella.. Her beautiful Italian Axx ?!! @fffdrifting @formulad @ozracingwheels @aimol_russia @vibram @deeplifestyles @ferrari #tantaroba #herostyle #599driftproject
Tento žlutý kousek s černými pruhy se však objeví na americkém šampionátu v driftu "Formula Drift". Na rozdíl od japonského závodníka však Sceriffo nebyl spokojen s výkonem atmosferického motoru V12, což vedlo k instalaci dvojitého přeplňování. výsledný výkon se tak pohybuje okolo 800 koní a točivý moment dosahuje 1000 Nm. Se zběsilým protáčením kol tak problém rozhodně nebude.
Kromě úpravy motoru se však Ferrari dočkalo i aerodynamických úprav. Přibyl masivní přední splitter, nárazník dostal karbonové maličkosti, v podbězích se objevila nová kola, prahy byly vytvořeny na zakázku a záď vozu dekoruje ohromné přítlačné křídlo.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?