Ferrari 599 je se svým motorem umístěným vpředu, pohonem zadních kol a obstojným výkonem takřka perfektním strojem k driftování, ovšem při jeho ceně většina drifterů raději sáhne po jiných a upravených upravených vozech. Federico Sceriffo se toho však nebojí a s upravenou 599 nastoupí k šampionátu v driftování v USA.
Federico Sceriffo není prvním závodníkem, který by si urpavil Ferrari 599 k driftování. Již minulý rok se objevily snímky rudého Ferrari 599, se kterým se bokem proháněl japonský Drifter Daigo Saito, který již dříve Driftoval i s Lamborghini Murcielago, Nissanem GT-R nebo Ferrari F430. V Japonsku se však nelze divit ničemu, co se driftování týče.
???..! Can't wait for next week for more testing, today I decided to show you some more of #Fiorella.. Her beautiful Italian Axx ?!! @fffdrifting @formulad @ozracingwheels @aimol_russia @vibram @deeplifestyles @ferrari #tantaroba #herostyle #599driftproject
Tento žlutý kousek s černými pruhy se však objeví na americkém šampionátu v driftu "Formula Drift". Na rozdíl od japonského závodníka však Sceriffo nebyl spokojen s výkonem atmosferického motoru V12, což vedlo k instalaci dvojitého přeplňování. výsledný výkon se tak pohybuje okolo 800 koní a točivý moment dosahuje 1000 Nm. Se zběsilým protáčením kol tak problém rozhodně nebude.
Kromě úpravy motoru se však Ferrari dočkalo i aerodynamických úprav. Přibyl masivní přední splitter, nárazník dostal karbonové maličkosti, v podbězích se objevila nová kola, prahy byly vytvořeny na zakázku a záď vozu dekoruje ohromné přítlačné křídlo.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.