Ferrari 599 je se svým motorem umístěným vpředu, pohonem zadních kol a obstojným výkonem takřka perfektním strojem k driftování, ovšem při jeho ceně většina drifterů raději sáhne po jiných a upravených upravených vozech. Federico Sceriffo se toho však nebojí a s upravenou 599 nastoupí k šampionátu v driftování v USA.
Federico Sceriffo není prvním závodníkem, který by si urpavil Ferrari 599 k driftování. Již minulý rok se objevily snímky rudého Ferrari 599, se kterým se bokem proháněl japonský Drifter Daigo Saito, který již dříve Driftoval i s Lamborghini Murcielago, Nissanem GT-R nebo Ferrari F430. V Japonsku se však nelze divit ničemu, co se driftování týče.
???..! Can't wait for next week for more testing, today I decided to show you some more of #Fiorella.. Her beautiful Italian Axx ?!! @fffdrifting @formulad @ozracingwheels @aimol_russia @vibram @deeplifestyles @ferrari #tantaroba #herostyle #599driftproject
Tento žlutý kousek s černými pruhy se však objeví na americkém šampionátu v driftu "Formula Drift". Na rozdíl od japonského závodníka však Sceriffo nebyl spokojen s výkonem atmosferického motoru V12, což vedlo k instalaci dvojitého přeplňování. výsledný výkon se tak pohybuje okolo 800 koní a točivý moment dosahuje 1000 Nm. Se zběsilým protáčením kol tak problém rozhodně nebude.
Kromě úpravy motoru se však Ferrari dočkalo i aerodynamických úprav. Přibyl masivní přední splitter, nárazník dostal karbonové maličkosti, v podbězích se objevila nová kola, prahy byly vytvořeny na zakázku a záď vozu dekoruje ohromné přítlačné křídlo.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?