Hypersporty jako Bugatti Veyron si troufne upravovat málokdo, proto jich je na silnicích jako šafránu. V USA je ale na prodej jeden z mála upravených Veyronů v edici Linea Vincero d'Oro, kterou má na svědomí slavný úpravce Mansory.
Hypersportovní vozy jsou v očích mnoha doslova nedotknutelné klenoty. Přesto se najde pár úpravců, kteří nepsaný zákon poruší a do úprav se pustí.
To je případ i tohoto Bugatti Veyron z roku 2008, které si vzal do rukou úpravce Mansory a vtiskl mu novou podobu, která dostala název Linea Vincero d'Oro. Takto upravených vozů je na světě opravdu jen pár, vidět proto nějaký na prodej je velká vzácnost a příležitost, jak si ho moci prohlédnout. Tento konkrétní kousek byste nalezli u prodejce duPont REGISTRY v Los Angeles.
V čem spočívá úprava od Mansory? Jde hlavně o detaily v interiéru a exteriéru. Uprostřed přední masky se objevilo velké zlacené V. Lesklá karoserie se doslova chlubí karbonem, ze kterého je vyrobena. Výjimku tvoří jen kliky, víčko nádrže a drobné znaky úpravce, které jsou pozlacené - stejně jako kola.
Z interiéru na vás dýchne luxus, jak bývá u Mansory zvykem. Sedadla z bílé kůže jsou doplněny o zlaté prvky. Bílá kůže pokryla i centrální konzoli, panel dveří i dolní část palubní desky. Na některých menších částech interiéru se ke slovu dostal i karbon.
Třešničkou na dortu je speciální výfukový systém, který čtyřikrát přeplňovanému motoru W16 přidává dalších 108 koní.
Pokud vás zajímá cena, musíme vás zklamat. Prodejce ji totiž na svých stránkách vůbec neuvádí a my si ji odhadnout ani netroufáme.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?