Hypersporty jako Bugatti Veyron si troufne upravovat málokdo, proto jich je na silnicích jako šafránu. V USA je ale na prodej jeden z mála upravených Veyronů v edici Linea Vincero d'Oro, kterou má na svědomí slavný úpravce Mansory.
Hypersportovní vozy jsou v očích mnoha doslova nedotknutelné klenoty. Přesto se najde pár úpravců, kteří nepsaný zákon poruší a do úprav se pustí.
To je případ i tohoto Bugatti Veyron z roku 2008, které si vzal do rukou úpravce Mansory a vtiskl mu novou podobu, která dostala název Linea Vincero d'Oro. Takto upravených vozů je na světě opravdu jen pár, vidět proto nějaký na prodej je velká vzácnost a příležitost, jak si ho moci prohlédnout. Tento konkrétní kousek byste nalezli u prodejce duPont REGISTRY v Los Angeles.
V čem spočívá úprava od Mansory? Jde hlavně o detaily v interiéru a exteriéru. Uprostřed přední masky se objevilo velké zlacené V. Lesklá karoserie se doslova chlubí karbonem, ze kterého je vyrobena. Výjimku tvoří jen kliky, víčko nádrže a drobné znaky úpravce, které jsou pozlacené - stejně jako kola.
Z interiéru na vás dýchne luxus, jak bývá u Mansory zvykem. Sedadla z bílé kůže jsou doplněny o zlaté prvky. Bílá kůže pokryla i centrální konzoli, panel dveří i dolní část palubní desky. Na některých menších částech interiéru se ke slovu dostal i karbon.
Třešničkou na dortu je speciální výfukový systém, který čtyřikrát přeplňovanému motoru W16 přidává dalších 108 koní.
Pokud vás zajímá cena, musíme vás zklamat. Prodejce ji totiž na svých stránkách vůbec neuvádí a my si ji odhadnout ani netroufáme.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?