Hypersporty jako Bugatti Veyron si troufne upravovat málokdo, proto jich je na silnicích jako šafránu. V USA je ale na prodej jeden z mála upravených Veyronů v edici Linea Vincero d'Oro, kterou má na svědomí slavný úpravce Mansory.
Hypersportovní vozy jsou v očích mnoha doslova nedotknutelné klenoty. Přesto se najde pár úpravců, kteří nepsaný zákon poruší a do úprav se pustí.
To je případ i tohoto Bugatti Veyron z roku 2008, které si vzal do rukou úpravce Mansory a vtiskl mu novou podobu, která dostala název Linea Vincero d'Oro. Takto upravených vozů je na světě opravdu jen pár, vidět proto nějaký na prodej je velká vzácnost a příležitost, jak si ho moci prohlédnout. Tento konkrétní kousek byste nalezli u prodejce duPont REGISTRY v Los Angeles.
V čem spočívá úprava od Mansory? Jde hlavně o detaily v interiéru a exteriéru. Uprostřed přední masky se objevilo velké zlacené V. Lesklá karoserie se doslova chlubí karbonem, ze kterého je vyrobena. Výjimku tvoří jen kliky, víčko nádrže a drobné znaky úpravce, které jsou pozlacené - stejně jako kola.
Z interiéru na vás dýchne luxus, jak bývá u Mansory zvykem. Sedadla z bílé kůže jsou doplněny o zlaté prvky. Bílá kůže pokryla i centrální konzoli, panel dveří i dolní část palubní desky. Na některých menších částech interiéru se ke slovu dostal i karbon.
Třešničkou na dortu je speciální výfukový systém, který čtyřikrát přeplňovanému motoru W16 přidává dalších 108 koní.
Pokud vás zajímá cena, musíme vás zklamat. Prodejce ji totiž na svých stránkách vůbec neuvádí a my si ji odhadnout ani netroufáme.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?