Hypersporty jako Bugatti Veyron si troufne upravovat málokdo, proto jich je na silnicích jako šafránu. V USA je ale na prodej jeden z mála upravených Veyronů v edici Linea Vincero d'Oro, kterou má na svědomí slavný úpravce Mansory.
Hypersportovní vozy jsou v očích mnoha doslova nedotknutelné klenoty. Přesto se najde pár úpravců, kteří nepsaný zákon poruší a do úprav se pustí.
To je případ i tohoto Bugatti Veyron z roku 2008, které si vzal do rukou úpravce Mansory a vtiskl mu novou podobu, která dostala název Linea Vincero d'Oro. Takto upravených vozů je na světě opravdu jen pár, vidět proto nějaký na prodej je velká vzácnost a příležitost, jak si ho moci prohlédnout. Tento konkrétní kousek byste nalezli u prodejce duPont REGISTRY v Los Angeles.
V čem spočívá úprava od Mansory? Jde hlavně o detaily v interiéru a exteriéru. Uprostřed přední masky se objevilo velké zlacené V. Lesklá karoserie se doslova chlubí karbonem, ze kterého je vyrobena. Výjimku tvoří jen kliky, víčko nádrže a drobné znaky úpravce, které jsou pozlacené - stejně jako kola.
Z interiéru na vás dýchne luxus, jak bývá u Mansory zvykem. Sedadla z bílé kůže jsou doplněny o zlaté prvky. Bílá kůže pokryla i centrální konzoli, panel dveří i dolní část palubní desky. Na některých menších částech interiéru se ke slovu dostal i karbon.
Třešničkou na dortu je speciální výfukový systém, který čtyřikrát přeplňovanému motoru W16 přidává dalších 108 koní.
Pokud vás zajímá cena, musíme vás zklamat. Prodejce ji totiž na svých stránkách vůbec neuvádí a my si ji odhadnout ani netroufáme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.