Audi SQ7 TDI se v rukách ABT proměnilo v krále. Jeho parametry jsou zdrcující

ar5, 11. prosince 2016, 15:23 Google+

Přiznivci silných naftových automobilů mohou ode dneška slavit. Aktuálně nejsilnější nafťák se jménem Audi SQ7 totiž dostal kůru od úpravce ABT. Výsledek je šokující, jeho motor totiž zatopí leckteré benzinové konkurenci.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Audi SQ7 TDI prošlo tuningem od ABT

Audi SQ7 TDI prošlo tuningem od ABT | foto: Abt Sportsline GmbH

Sdílejte článek

Pod kapotou německé velké Audiny ve standardu pracuje naftový osmiválcový čtyřlitr. Ten disponuje trojitým přeplňováním a základním výkonem 435 koní. Jenže po zásahu kluků z ABT se podařilo výkon vyhnat až na 520 koní. Ten je dostupný v 3 750 až 5 000 ot./min a vše doplňuje točivý moment 970 Nm.

Výsledkem je fakt, že Audi SQ7 TDI umí díky dopingu pod kapotou vystartovat z nuly na stovku za 4,6 sekundy. To je o 0,2 sekundy rychleji, než standardní model. Přitom se tady stále bavíme o autě s vahou okolo dvou tun. Některé možná zarazí, že ačkoliv výkon narostl, nejvyšší maximální rychlost stále činí elektronicky omezených 250 km/h.

A aby se okolí nesmálo nápisům TDI na zádi, tuner vůz vybavil systémem ABT Sound Control. Ten má do širokého okolí vypouštět z výfuků rázný sportovní hukot, který k naftě má hodně daleko. 520 koňová Audi s možností mít až sedm sedadel se chlubí taktéž o 20 mm sníženým podvozkem a obřími 22" koly s pneumatikami o rozměru 295/35 R22.

A jelikož motor byl upraven výhradně za pomoci přehrání softwaru řídící jednotky, za vše si ABT řekne 5 490 eur. Za další tisíce eur pak můžete přidat sportovnější podvozek, tlumiče, kola atd.

Vytisknout

Diskuze: Audi SQ7 TDI se v rukách ABT proměnilo v krále. Jeho parametry jsou zdrcující

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Renault Mégane (2016)

Tohle je pravděpodobně sériová podoba nového Méganu RS!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud