Ačkoliv ještě oficiálně BMW neukázalo vrchol sedmičkové řady s písmenem M, případné zájemce o vysoce výkonný sedan může uspokojit verze 750i.
Právě její úpravu má na svědomí tuningová firma Noelle Motors a je nutno uznat, že díky nim už není potřeba čekat na pravou M7. Verze 750i totiž není žádným šnekem, vždyť ve standardní konfiguraci zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,7 sekundy. Její 4,4litrový osmiválec dostal tak velký doping, že se u něj podařilo srazit čas sprintu na pouhých 3,6 sekundy.
Asi je všem jasné, že původní výkon 450 koňských sil a 650 Nm točivého momentu tady nenajdeme. Místo toho se motor chlubí výkonem 629 koní a 820 Nm. Dodatečný výkon byl získán pomocí obvyklého receptu: instalací modifikovaných turbodmychadel a zakázkového výfukového potrubí a dále přemapováním řídící jednotky motoru.
Firma Noelle Motors tak vlastně vytvořila o 1,1 sekundy rychlejší sedmičku, která si dokáže vyšlápnou na absolutní vrchol současné nabídky. Tím je 610 koňová verze M760Li xDrive. Podrobnosti o nejvyšší maximální rychlosti nejsou k dispozici, ovšem spekuluje se o 305 km/h. Výkonnější je snad už jen Alpina B7 Bi-Turbo, která umí 330 km/h.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?