Mazda MX-5 patří mezi nejlépe vyhlížející malé kabriolety na současném trhu. Bylo tedy jen otázkou času, než se MX-5 stane pravidelnou „obětí“ tunerských firem.
Italská společnost Garage Italia Customs si Mazdu MX-5 jako své nejnovější dílo nevybrala sama, ale byla o úpravu malého roadsteru požádána samotnou Mazdou. Japonská automobilka si vyžádala speciální úpravu Miaty, jako poctu padesát let starému filmu The Endless Summer. Ten vypráví příběh surfařů, kteří se ve snaze chytit tu nejlepší vlnou pouští do cesty kolem světa.
Někdo by tedy čekal, že Garage Italia Customs pojme úpravu s surfařském duchu a přidělá na vůz držáky na surfařská prkna a podobně. To je ale opak. Italové se rozhodli namísto přidáváním nesmyslů na karoserii rozhodla pokrýt ji naprosto božským lakem. Kapota a celá vrchní polovina vozu je zbarvena blankytně modrým lakem, který plynule přechází v zářivě oranžový a evokuje tak západ slunce nad mořským obzorem.
Dojem z dech beroucího designu jen umocňují výrazná sedmnáctipalcová kola. Tím ale přehled zajímavostí, která Italové malému kabrioletu nadělili, nekončí. Každého jistě zaujme interiér. Ten je kompletně vyveden v džínovině ve dvou odstínech, prošité kontrastní oranžovou nití.
Tento jedinečný kus kombinující skvostný japonský roadster a elegantní italský nese název Levanto. Právě z tohoto malého italského městečka se rozšířilo surfování do celé Itálie.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.