Volkswagen Golf R dostal 450 koní. Není to už na něj příliš?

ar5, 13. června 2016, 12:23 Google+

Říkáte si, že je velká škoda, že Volkswagen nejspíše nebude vyrábět ostrý Golf R400? Pokud zoufáte, tak nyní nemáte důvod. Tuningový úpravce O.CT totiž představil nový kit, který by R400 smázl ze silnice.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen Golf R od O.CT Tuning

Volkswagen Golf R od O.CT Tuning | foto: O.CT Tuning

Sdílejte článek

Díky kauze Dieselgate se u VW šetří kde může a nejspíše se tak opravdu nedočkáme dalšího silnějšího Golfa sedmé generace. V současnosti je tak nejvýkonnější verzí ostré hardcore provedení GTI Clubsport S s výkonem 310 koní a pohonem přední nápravy. Jenže i nejnovější podání Golfa může někomu přijít málo výkonné.

Pod kapotou každého ostrého Golfa sedmé generace je přitom umístěn stále přeplňovaný čtyřválcový dvoulitr TSI, jenž je pokaždé naladěn na jiný výkon. Právě u provedení R je přítomen i pohon všech kol a tak právě eRko si nyní můžeme představit v mnohem silnějším kabátě.

Hned v úvodu máte na výběr mezi verzemi s výkonem 370, 378 nebo 395 koní. Absolutním vrcholem po stránce výkonu a ceny je kit, který z dvoulitrového TSI vyždíme  450 koní a točivý moment 550 Nm. To si u VW rozhodně nekoupíte. Podle úpravce je u této verze nejvyšší maximální rychlost omezena na 280 km/h a zrychlení z nuly na stovku mu nedělá problém pod pět sekund.

Na snímku pak vidíte jeden z exemplářů, který dostal krásný tmavý modrý lak karoserie a nápisy „Powered by O.CT Tuning“. Nechybí mu lité 19ky s nízkoprofilovými pneumatikami a bohatá standardní výbava. Nejdůležitější roli ale zde hraje právě nadopovaný motor.

A kolik by vlastně stál Golf R 450? To úpravce odmítl sdělit, ovšem prozradil, že mu nečiní problém upravit kompletní řadu koncernových vozů s motory řady EA888. To znamená, že i takový Leon Cupra 290 by se mohl s troškou úprav stát až 450 koňovou střelou.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Golf R dostal 450 koní. Není to už na něj příliš?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Honda NSX se zúčastní závodu Pikes Peak

Honda tají elektromobil pro slavný Pikes Peak, něco ale víme

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud