Nissan GT-R je japonské supersportovní monstrum, které se rozhodlo vzít automobilový svět útokem již v roce 2007 a od té doby se těší oblíbenosti mezi laickou veřejností, mezi profesionálními závodníky, driftery a vlastně mezi všemi, jejichž krev má oktanové číslo.
Mezi fanynky tohoto vozu patří i Němka, známá pod jménem Mareike Fox. Že je vám toto jméno povědomé? Tak to raději nevyslovujte nahlas. Jedná se totiž o krásnou pětadvacetiletou blondýnku, patřící mezi smetánku německé pornografie.
Této slečně, pocházející z Kolína nad Rýnem, se v její branži evidentně daří. Díky penězům, které si svou „těžkou dřinou“ vydělal, si mohla pořídit jedinečný Nissan GT-R v úpravě od společnosti Prior Design.
Tento bodykit s názvem PD750 Widebody obsahuje nové nárazníky, boční prahy a viditelně širší blatníky. Díky jejich přítomnosti se v podbězích nachází dostatek prostoru pro širší pneumatiky, které se budou jistě hodit. Prior Design se totiž zaměřil i na šestiválcové véčko s dvěma turbodmychadly, jenž nyní produkuje rovných 750 koňských sil.
Tento speciální bodykit je vytvořen z kombinace skelných vláken a materiálu Duraflex. Tento mix vytváří velice lesklý a jemný povrch, a zároveň se vyznačuje vysokou odolností.
Za zmínku stojí i masivní kola, vyrobená z lehkých slitin hliníku, která jsou rovněž dílem společnosti Prior Design.
Tento balík úprav pro Nissan GT-R byl vypuštěn do světa v roce 2015 a právě Mareike Fox se stala jednou z prvních hrdých majitelek.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.