Nissan GT-R je japonské supersportovní monstrum, které se rozhodlo vzít automobilový svět útokem již v roce 2007 a od té doby se těší oblíbenosti mezi laickou veřejností, mezi profesionálními závodníky, driftery a vlastně mezi všemi, jejichž krev má oktanové číslo.
Mezi fanynky tohoto vozu patří i Němka, známá pod jménem Mareike Fox. Že je vám toto jméno povědomé? Tak to raději nevyslovujte nahlas. Jedná se totiž o krásnou pětadvacetiletou blondýnku, patřící mezi smetánku německé pornografie.
Této slečně, pocházející z Kolína nad Rýnem, se v její branži evidentně daří. Díky penězům, které si svou „těžkou dřinou“ vydělal, si mohla pořídit jedinečný Nissan GT-R v úpravě od společnosti Prior Design.
Tento bodykit s názvem PD750 Widebody obsahuje nové nárazníky, boční prahy a viditelně širší blatníky. Díky jejich přítomnosti se v podbězích nachází dostatek prostoru pro širší pneumatiky, které se budou jistě hodit. Prior Design se totiž zaměřil i na šestiválcové véčko s dvěma turbodmychadly, jenž nyní produkuje rovných 750 koňských sil.
Tento speciální bodykit je vytvořen z kombinace skelných vláken a materiálu Duraflex. Tento mix vytváří velice lesklý a jemný povrch, a zároveň se vyznačuje vysokou odolností.
Za zmínku stojí i masivní kola, vyrobená z lehkých slitin hliníku, která jsou rovněž dílem společnosti Prior Design.
Tento balík úprav pro Nissan GT-R byl vypuštěn do světa v roce 2015 a právě Mareike Fox se stala jednou z prvních hrdých majitelek.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.