Nissan GT-R je japonské supersportovní monstrum, které se rozhodlo vzít automobilový svět útokem již v roce 2007 a od té doby se těší oblíbenosti mezi laickou veřejností, mezi profesionálními závodníky, driftery a vlastně mezi všemi, jejichž krev má oktanové číslo.
Mezi fanynky tohoto vozu patří i Němka, známá pod jménem Mareike Fox. Že je vám toto jméno povědomé? Tak to raději nevyslovujte nahlas. Jedná se totiž o krásnou pětadvacetiletou blondýnku, patřící mezi smetánku německé pornografie.
Této slečně, pocházející z Kolína nad Rýnem, se v její branži evidentně daří. Díky penězům, které si svou „těžkou dřinou“ vydělal, si mohla pořídit jedinečný Nissan GT-R v úpravě od společnosti Prior Design.
Tento bodykit s názvem PD750 Widebody obsahuje nové nárazníky, boční prahy a viditelně širší blatníky. Díky jejich přítomnosti se v podbězích nachází dostatek prostoru pro širší pneumatiky, které se budou jistě hodit. Prior Design se totiž zaměřil i na šestiválcové véčko s dvěma turbodmychadly, jenž nyní produkuje rovných 750 koňských sil.
Tento speciální bodykit je vytvořen z kombinace skelných vláken a materiálu Duraflex. Tento mix vytváří velice lesklý a jemný povrch, a zároveň se vyznačuje vysokou odolností.
Za zmínku stojí i masivní kola, vyrobená z lehkých slitin hliníku, která jsou rovněž dílem společnosti Prior Design.
Tento balík úprav pro Nissan GT-R byl vypuštěn do světa v roce 2015 a právě Mareike Fox se stala jednou z prvních hrdých majitelek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.