Nissan GT-R je japonské supersportovní monstrum, které se rozhodlo vzít automobilový svět útokem již v roce 2007 a od té doby se těší oblíbenosti mezi laickou veřejností, mezi profesionálními závodníky, driftery a vlastně mezi všemi, jejichž krev má oktanové číslo.
Mezi fanynky tohoto vozu patří i Němka, známá pod jménem Mareike Fox. Že je vám toto jméno povědomé? Tak to raději nevyslovujte nahlas. Jedná se totiž o krásnou pětadvacetiletou blondýnku, patřící mezi smetánku německé pornografie.
Této slečně, pocházející z Kolína nad Rýnem, se v její branži evidentně daří. Díky penězům, které si svou „těžkou dřinou“ vydělal, si mohla pořídit jedinečný Nissan GT-R v úpravě od společnosti Prior Design.
Tento bodykit s názvem PD750 Widebody obsahuje nové nárazníky, boční prahy a viditelně širší blatníky. Díky jejich přítomnosti se v podbězích nachází dostatek prostoru pro širší pneumatiky, které se budou jistě hodit. Prior Design se totiž zaměřil i na šestiválcové véčko s dvěma turbodmychadly, jenž nyní produkuje rovných 750 koňských sil.
Tento speciální bodykit je vytvořen z kombinace skelných vláken a materiálu Duraflex. Tento mix vytváří velice lesklý a jemný povrch, a zároveň se vyznačuje vysokou odolností.
Za zmínku stojí i masivní kola, vyrobená z lehkých slitin hliníku, která jsou rovněž dílem společnosti Prior Design.
Tento balík úprav pro Nissan GT-R byl vypuštěn do světa v roce 2015 a právě Mareike Fox se stala jednou z prvních hrdých majitelek.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?