V MR Racing si pohráli s Audi RS3 Sportback. Výsledkem je 535 koňských sil

ar3, 3. dubna 2016, 15:35 Google+

Audi RS3 Sportback se v poslední době stává stále častější „obětí“ tunerů, kteří se snaží z jeho přeplňovaného 2,5 litrového řadového pětiválce „vymáčknout“ nějaké ty koně navíc. Posledním, kdo se o to pokusil, je společnost MR Racing.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Audi RS3 Sportback po zásahu společnosti MR Racing

Audi RS3 Sportback po zásahu společnosti MR Racing | foto: MR Car Design

Sdílejte článek

Audi RS3 se v nedávné době dostalo pod ruce tunerům ze společnosti ABT, kteří jej obdařili výkonem 367 koní, následovali úpravci MTM, kterým se podařilo do RS3 vměstnat 502 koňských sil. Nyní padla řada na MR Racing a od začátku bylo jasné, že se tato společnost nedá zahanbit svými konkurenty.

První úpravy, které inženýři podnikli, se týkaly přeprogramování řídící jednotky motoru a instalace nového, ručně vyráběného výfukového potrubí z nerezové oceli. Tyto úpravy měli za následek nárůst výkonu na hodnotu 448 koňských sil.

To se ale v porovnání s konkurencí nejeví jako příliš vysoké číslo. V druhé řadě úprav tak inženýří MR Racing nový a efektivnější mezichladič, vysokotlakou palivovou pumpu a úpravám neuniklo turbodmychadlo.

Po tomto zásahu již výkon pětiválce narostl na respektuhodných 535 koní a točivý moment se vyšplhal na hodnotu 700 Nm.

Vytisknout

Diskuze: V MR Racing si pohráli s Audi RS3 Sportback. Výsledkem je 535 koňských sil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Mercedes-Benz GLC Kabriolet

Mercedes GLC Cabriolet není utopií, možná se opravdu bude vyrábět

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud