Tuningová společnost Mansory připravuje nový program úprav pro legendární Range Rover.
Tyto úpravy se týkají razantních změn exteriéru, interiéru, i použité techniky. Vzhled vozu do velké míry určuje nově vyvinutý bodykit. Ten se skládá především z karbonu a zahrnuje nový přední i zadní nárazník, prahy a hlavně blatníky, díky kterým celý vůz narostl v šířce o 6 centimetrů. Ve zmíněném předním nárazníku se nachází nové pásy denních LED světel.
Pokud hledáte další karbon, stačí se podávat na kapotu, zpětná zrcátka, mřížku chladiče, zadní difuzor nebo zadní spoiler.
Kromě velkého množství uhlíkových vláken nás na vnějším designu vozu zaujmou i použitá kola. Jedná se o 23“ hliníkové disky, které jsou obuty do pneumatik o rozměru 315/25 ZR23.
Interiér vozu je vyveden v kombinaci tmavě šedé a světle modré barvy, která vypadá skutečně originálně.
Pod karbonovou kapotou nalezneme pětilitrový motor V8 s kompresorem, produkující výkon 620 koňských sil a točivým momentem 800 Nm.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?