Zdá se vám vaše BMW M3 E90 moc nudná, fádní a tak trochu zastaralá ? Nemusíte zoufat, inženýři v MR Car Design vědí, jak váš vůz „omladit“ a přidat mu „pár“ koní navíc.
Přiznejme si to. I když dříve působilo BMW M3 E90 jako dokonalý silniční dravec, v porovnání se svými dnešními protivníky moc respektu nevzbudí. S tím se rozhodli něco udělat inženýři ve spolčenosti MR Car Design.
Ti tento sedan vybavili tvz. balíčkem Clubsport. Ten obsahuje úpravu motoru, po které „vymáčkne“ řidič ze čtyřlitrové „vé osmičky“ o 30 koní více než z motoru sériového agregátu. Díky stádu 450 koní dokáže „em trojka“ uhánět rychlostí až 300 km/h.
Úprava výkonu ale není jediné, čeho se M3 E90 dočkala. Packet Clubsport obsahuje i osazení výfukovým systémem od slavné společnosti Akrapovic, stejně jako sadu 19“ pneumatik Michelin Pilot Sport Cup.
K dispozici dostane zákazník i nový stabilizátor od společnosti H&R a výkonné brzdy pocházející od Stoptechu.
Interiér vozu je vybaven ochranou klecí a dvojicí závodních sedaček. Po úpravách tak již nebudete moci odvést děti do školy, za to si ale budete moci úžívat na závodním okruhu jak je libo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.