Ladičská firma Novitec vydala komplexní program úprav pro nové Lamborghini Huracan. Současně s tím se auto přejmenovalo na Novitec Torado Lamborghini Huracan N-Largo.
Italské superauto získalo body kit s více aerodynamickými součástmi. Přítomné jsou tak přepracované nárazníky, ekluzivně navržené boční prahy, kapota z uhlíkových vláken, přičemž zadní křídlo a zadní difuzor jsou ze stejného materiálu. Vše pak zakončuje zářivě modrý lak karoserie.
Díky body kitu je vůz o šest centimetrů širší vpředu a o 12 cm vzadu. K tomu se přidaly snížené pružiny, díky čemuž Huracan sedí o 3,3 cm blíž k silnici. Modré upravené Lamborghini jezdí na 20-palcový discích vpředu a 21 palcových kolech vzadu a kola jsou obalena do pneumatik Pirelli P Zero.
Zvýšený vizuální dopad je doprovázen silnějším atmosférickým 5,2-litrovým desetiválcem. V důsledku toho nyní nabízí masivní výkon 848 koňských sil a 960 Nm točivého momentu. Novitec také instaloval lepší sportovní výfuk. Novitec navíc dodává, že celkově vyrobí jen 25 kitů, takže zájemci by si měli pospíšit.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?