O Mazdě MX-5 nejnovější generace byly sepsány již stohy textu. Každý, kdo se do ní posadil, opěvuje její ovladatelnost a hravost. Jenže co když někoho napadne, že by to chtělo více výkonu?
Naštěstí i na tuto otázku známe odpověď. Přináší nám ji tunerská společnost BBR. Ta si připravila trojici nových kitů s názvem BBR Super 160, BBR Super 175+ a BBR Super 190.
BBR Super 160 je připraven pro Miatu s motorem 1.5 SkyActive-G. Tento balíček přináší softwarové úpravy, díky kterým výkon MX-5 vyrostl o celých 15 kW.
Stejně tak přináší balíček BBR Super 175+ softwarovou úpravu pro dvoulitrový motor. Ten tak po úpravách dává o 12 kW více.
Pokud je vám ale i to málo, stačí sáhnout po balíku BBR Super 190. Ten nabízí nejen úpravu softwaru, ale i nový chladič a výfukový systém z nerezové oceli. Tyto úpravy motor posílily logicky na 190 koní. Znamená to tak nárůst o celých 30 koní.
První dva balíčky vyjdou na 495 liber, balíček 190 ale vyjde na celých 1 995 liber. A opravdu stojí 30 koní navíc za 75 000 Kč?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.