G-Power, oblíbený úpravce vozů BMW, si tentokrát vybral k přestavbě postarší BMW řady 7, konkrétně generaci s kódovým označením E65. Pokaždé se zaměřuje na vzhled auta, jeho interiér i agregát, ale u této „sedmy“ udělal výjimku – jen se zajímal o vylepšení interiéru.
BMW řady 7 (E65) se přestalo vyrábět už v roce 2008, ale do dnešního dne jde o vyhledávaný automobil, zvláště jde-li o verzi 760Li s dvanáctiválcem pod kapotou, což není již dnes k vidění u současných modelů mnichovské automobilky.
Úpravce G-Power zkrášlil kabinu limuzíny tak, aby odpovídala velikosti vozu i danému agregátu v motorovém prostoru. Německá tuningová společnost prohlásila, že v interiéru není jediné místo, kterého by se nedotkla. Navíc se nezapomněla pochlubit, že pár prvků je uděláno zcela ručně. Upravený interiér nemusí oslovit každého, ale musíme uznat, že jde opravdu o přepych na druhou.
Především německý úpravce přeformoval všechna sedadla, ale ty hlavní změny se odehrály v zadním prostoru. Nachází se tu i Espresso kávovar, pokud však neholdujete čerstvé kávě, je k mání také malá lednice, ve které se chladí sekt. Tohle by jistě ocenila řada velkopodnikatelů při svých velkých jednáních. Zvenčí se skoro nic nezměnilo, G-Power pouze dodal své odznáčky a sadu černých litých kol.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.