G-Power, oblíbený úpravce vozů BMW, si tentokrát vybral k přestavbě postarší BMW řady 7, konkrétně generaci s kódovým označením E65. Pokaždé se zaměřuje na vzhled auta, jeho interiér i agregát, ale u této „sedmy“ udělal výjimku – jen se zajímal o vylepšení interiéru.
BMW řady 7 (E65) se přestalo vyrábět už v roce 2008, ale do dnešního dne jde o vyhledávaný automobil, zvláště jde-li o verzi 760Li s dvanáctiválcem pod kapotou, což není již dnes k vidění u současných modelů mnichovské automobilky.
Úpravce G-Power zkrášlil kabinu limuzíny tak, aby odpovídala velikosti vozu i danému agregátu v motorovém prostoru. Německá tuningová společnost prohlásila, že v interiéru není jediné místo, kterého by se nedotkla. Navíc se nezapomněla pochlubit, že pár prvků je uděláno zcela ručně. Upravený interiér nemusí oslovit každého, ale musíme uznat, že jde opravdu o přepych na druhou.
Především německý úpravce přeformoval všechna sedadla, ale ty hlavní změny se odehrály v zadním prostoru. Nachází se tu i Espresso kávovar, pokud však neholdujete čerstvé kávě, je k mání také malá lednice, ve které se chladí sekt. Tohle by jistě ocenila řada velkopodnikatelů při svých velkých jednáních. Zvenčí se skoro nic nezměnilo, G-Power pouze dodal své odznáčky a sadu černých litých kol.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.