TechArt představuje svůj nejnovější počin, který se týká aktuální generace německého SUV Porsche Cayenne.
Německý tuner má dlouhou historii modernizačních souprav pro model Cayenne a jeho nejnovější balíček se zaměřuje na to, aby vysoce výkonné SUV vypadalo ještě víc agresivně. Části bodykitu jsou vyrobeny z uhlíkových vláken a karoserie dostala nový přední nárazník, masku chladiče nebo zadní difuzor a střešní spoiler.
Z uhlíkových vláken je dále kapota se dvěma otvory pro přívod vzduchu. Svalnatý vzhled je dále umocněn širšími bočními prahy a vytaženými podběhy. TechArt nainstaloval i obří 22palcová litá kola s červeným lemem.
Cayenne Turbo se v této úpravě chlubí o dost zesíleným twin-turbo 8válcem o objemu 4,8 litru. Ten nabízí výkon 700 koní a 920 Nm točivého momentu. Standardní konfigurace přitom nabízí 520 koní a 750 Nm točivého momentu. Impozantní jsou i další údaje, jako je zrychlení z 0-100 km/h za pouhých 4,1 sekundy a maximálka 295 km/h. Pro srovnání, klasický Cayenne Turbo zvládne sprint z nuly na stovku za 4,5 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 279 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.