V Indii stvořili moderní reinkarnaci legendární 110 R, Škodu Octavia Coupe

ar8, 21. listopadu 2015, 06:15 Aktualizováno 24.11.2015, 19:45 Google+

Jedno z nejslavnějších kupé tuzemské značky je bezpochyby Škoda 110 R, která byla úspěšná v civilním i závodním provedení. Od té doby nemá česká automobilka zájem o vývoj nového kupé. Pravda, v roce 2002 byl sice představen koncept Tudor, ale sériové produkce nedosáhl. S tím se však zřejmě nesmířila parta Indů, která stvořila kupé na základech první novodobé generace Škody Octavia.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Pod kapotou se prý ukrývá tradiční TDI, Škoda Octavia Coupe

Pod kapotou se prý ukrývá tradiční TDI, Škoda Octavia Coupe | foto: team-bhp.com

Sdílejte článek

Na začátek musím zmínit, že nejde o nejžhavější novinku, protože úprava byla provedena už před šesti lety, ale i tak stojí za zmínku. Kreativní indická parta se zájmem o tuning, vystupující pod názvem firmy Autopsyche, se rozhodla pro výrobu třídveřového kupé a vybrala si k tomu současnou českou stálici – Škodu Octavia první generace. Ano, mám na mysli tu Octavii z devadesátých let, nikoliv padesátých.

img-responsive

Z profilu zaujmou 18palcová kola AMG, Škoda Octavia Coupe | foto: team-bhp.com

Podíváme-li se na přiložené fotografie, mnoho z nás si jistě řekne, že Indové vzali třídveřovou Astru a přetransformovali ji na Octavii. Omyl! Původně šlo skutečně o Octavii v karoserii liftback, avšak partička ji pravděpodobně „řízla“ za B-sloupky a zbylou část skeletu dodělala pomocí plechů. Samozřejmostí je také přelakování na matně šedý odstín, zatmavená skla a pomyslnou třešničkou na dortu jsou 18palcová litá kola AMG, jejichž pneumatiky vpředu mají rozměr 225/40R18 a vzadu zase 265/35R18.

Dvoumístný interiér je oděn do černo-stříbrného odstínu a nechybí sportovní sedačky ani střešní okno. Součástí pořádné úpravy musí být i kvalitní audio, konkrétně tady bylo nainstalováno autorádio Kenwood KDC-BT7539U se čtyřmi reproduktory, dvěma subwoofery a dvěma zesilovači.

Pod kapotou je modla českého národa, přesněji velmi oblíbený dieselový čtyřválec 1,9 TDI. Samozřejmě došlo i k chipu, neboť Autopsyche dopřál Octavii i Pete’s Tuning Box a výkon tak narostl na 110 koní a točivý moment na 240 Nm. Vrcholem úprav bylo dodání sportovního sání K&N, výfukového systému od Milteku, snížených pružin a brzdových destiček Tarox.

Zdroj: team-bhp.com 

Vytisknout

Diskuze: V Indii stvořili moderní reinkarnaci legendární 110 R, Škodu Octavia Coupe

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

ford ranger

Ford ukáže hospodaření jinak. Elektromobily v miliardových ztrátách

Hyliko

Toyota bude dodávat moduly palivových článků do nákladních aut

Dodge Challenger SRT Demon 170

Nový Dodge Challenger SRT Demon 170 umí stovku hluboko pod 2 sekundy!

Ilustrační foto

Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

Peugeot 907

Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

Ilustrační foto

Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

Mercedes-Benz eSprinter

Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

Ilustrační foto

NEKOMPROMISNĚ, Slovensko půjde proti zákazu spalovacích motorů

Volkswagen Touran

Volkswagen Touran 1.5 TSI Evo2 - skvělé rodinné auto za 850 tisíc

rolls-royce ghost

Luxusní vůz na firmu? Výjimkou nejsou ani garáže ztrátových firem

Jaguar C-X75 jako hvězda snímku Spectre

Pozapomenuté sportovní vozy díl 5., Jaguar C‑X75

Toyota Yaris GR

Jak správně zvládat aquaplaning či nenadálé smyky vašeho vozidla?

Peugeot 308 SW

TEST Peugeot 308 SW GT 1.2 PureTech – krásný kombík se základním benzinem

Mercedes A190 Twin

Pozapomenuté sportovní vozy díl 4., Mercedes A190 Twin

Toyota Mirai poháněná vodíkem na první veřejné tankovací stanici v ČR v Praze na Barrandově

V Česku deset vodíkových Toyot, otevřela první čerpací stanice

reklama

Doporučujeme

Rezvani Beast X - bestie s výkonem 700 koní

Bestiální supersport s výkonem 700 koní, to je Beast X

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Luxusní vůz na firmu? Výjimkou nejsou ani garáže ztrátových firem

  2. NEKOMPROMISNĚ, Slovensko půjde proti zákazu spalovacích motorů

  3. Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

  4. Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

  5. Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

  6. Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud