Tuningová firma Lumma Design představila svůj nový ladičský program pro aktuálně nejzběsilejší Range Rover Sport s přívlastkem SVR.
Ten už v základu není ničím, co by bylo pomalé nebo vypadalo nějak nudně. Ani to však nezabránilo četným úpravám po všech směrech. Vůz dostal body kit CLR SV, který zahrnuje přední spoiler, nový přední nárazník a rozšířené blatníky.
Tento model má také nový zadní spoiler, přepracovaný difuzor a barevně lakované brzdové třmeny, které umístěny za koly o velikosti 22-palců. V interiéru je umístěn nový sportovní volant, prošívaná kožená sportovní sedadla s kontrastním prošíváním. černé hliníkové pedály a vyšívané podlahové rohože s logem tunera.
Pod kapotou je přeplňovaný 5,0-litrový osmiválec, jenž byl naladěn na 630 koní, nicméně u modelu vázaných pro vývozní trhy, které nevyžadují certifikaci emisí EC, může být motor naladěn až na 680 koní. Lumma bohužel neřekla, jak rychle se tenhle výtvor dostane z nuly na stovku. Standardní Range Rover Sport SVR to však umí za 4,5 sekundy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.