Tuningová firma Lumma Design představila svůj nový ladičský program pro aktuálně nejzběsilejší Range Rover Sport s přívlastkem SVR.
Ten už v základu není ničím, co by bylo pomalé nebo vypadalo nějak nudně. Ani to však nezabránilo četným úpravám po všech směrech. Vůz dostal body kit CLR SV, který zahrnuje přední spoiler, nový přední nárazník a rozšířené blatníky.
Tento model má také nový zadní spoiler, přepracovaný difuzor a barevně lakované brzdové třmeny, které umístěny za koly o velikosti 22-palců. V interiéru je umístěn nový sportovní volant, prošívaná kožená sportovní sedadla s kontrastním prošíváním. černé hliníkové pedály a vyšívané podlahové rohože s logem tunera.
Pod kapotou je přeplňovaný 5,0-litrový osmiválec, jenž byl naladěn na 630 koní, nicméně u modelu vázaných pro vývozní trhy, které nevyžadují certifikaci emisí EC, může být motor naladěn až na 680 koní. Lumma bohužel neřekla, jak rychle se tenhle výtvor dostane z nuly na stovku. Standardní Range Rover Sport SVR to však umí za 4,5 sekundy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?