Lumma dolaďuje Range Rover Sport SVR, jeho výkon přesáhne 600 koní

Range Rover SVR Sport Lumma Design
Range Rover SVR Sport Lumma Design, foto: LUMMA Design
ar5 3. listopadu 2015 08:26
Sdílej:

Tuningová firma Lumma Design představila svůj nový ladičský program pro aktuálně nejzběsilejší Range Rover Sport s přívlastkem SVR.

Ten už v základu není ničím, co by bylo pomalé nebo vypadalo nějak nudně. Ani to však nezabránilo četným úpravám po všech směrech. Vůz dostal body kit CLR SV, který zahrnuje přední spoiler, nový přední nárazník a rozšířené blatníky.

Tento model má také nový zadní spoiler, přepracovaný difuzor a barevně lakované brzdové třmeny, které umístěny za koly o velikosti 22-palců. V interiéru je umístěn nový sportovní volant, prošívaná kožená sportovní sedadla s kontrastním prošíváním. černé hliníkové pedály a vyšívané podlahové rohože s logem tunera.

Pod kapotou je přeplňovaný 5,0-litrový osmiválec, jenž byl naladěn na 630 koní, nicméně u modelu vázaných pro vývozní trhy, které nevyžadují certifikaci emisí EC, může být motor naladěn až na 680 koní. Lumma bohužel neřekla, jak rychle se tenhle výtvor dostane z nuly na stovku. Standardní Range Rover Sport SVR to však umí za 4,5 sekundy.

Témata:
Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?