Audi RS6 DTM Jona Olssona shořelo do základů. Co se stalo?

ar6, 15. října 2015, 18:07 Google+

Jon Olsson je po celém světě známý hned ze dvou různých důvodů. Za prvé je to vynikající švédský freestylový lyžař a za druhé také velký obdivovatel rozšířených bodykitů na automobily ve stylu závodní série DTM.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Hrdý bývalý majitel a tvůrce Audi RS6 DTM Jon Olsson se svým autem.

Hrdý bývalý majitel a tvůrce Audi RS6 DTM Jon Olsson se svým autem. | foto: Betsafe.com

Sdílejte článek

Proto vzal Olsson jednoho dne Audi RS6, přizval ke spolupráci bývalého šéfinženýra Koenigseggu Leifa Tufvessona, objednal 100 metrů karbonu a postavil si vlastní RS6 DTM. K extrémnímu vzhledu se hodí také extrémní výkon, proto mu u Stertman Motosport vyladili motor až na 950 koní (se závodním palivem má jednotka ještě o 50 koní víc). Nakonec se na střechu dostal box na lyže a další zimní výbavu a vznikla tak modla jedné generace tuningových nadšenců.

Aby Olsson dokázal, že je RS6 DTM použitelná každý den, odjel s ní letos 3000 mil v rámci miliardářského závodu Gumball 3000. Pak se ale svůj klenot rozhodl prodat nizozemskému obchodníkovi s auty a sběrateli Douwe Leitnerovi. Ten si ho nicméně příliš dlouho neužil.

Ve středu, kolem jedenácté hodiny večerní, mu totiž auto odcizili dva neznámí ozbrojení lupiči zrovna ve chvíli, kdy doplňoval palivo na čerpací stanici v Amsterdamu. Pachatelé přijeli v bílém Volkswagenu Transporter, který posléze zapálili, a odjeli právě v supervýkonném kombíku. Zajímavý je přitom fakt, že klíče byly v době krádeže v Leitnerově kapse, auto tak muselo být nastartované a lupiči by po vypnutí motoru pravděpodobně nebyli schopni znova nastartovat.

Asi v půl čtvrté ráno našli policisté auto zaparkované v patrových garážích v západní části nizozemského hlavního města. Bohužel spálené do základů. Lupiči tak nejspíš učinili proto, aby se zbavili případných důkazů. Další informace zatím policie nezveřejnila, díky Instagramu samotného Olssona se tak alespoň můžete podívat, co všechno z auta (ne)zbylo.


Podle jeho komentářů na této sociální síti však už začíná vymýšlet nový projekt, kterým bude chtít vzdát čest RS6 DTM. A my mu držíme palce!

Vytisknout

Diskuze: Audi RS6 DTM Jona Olssona shořelo do základů. Co se stalo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

4915 mm dlouhý pickup Fiat Toro se chystá zaútočit na brazilský trh.

Fiat Toro útočí na srdce brazilských farmářů, vzhledem připomíná C4 Cactus

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud