Německá tuningová společnost G&B Design připravila balíček pro úpravu "Géčka" od Mercedesu. Ten nese jméno G-Boss a zahrnuje úpravy exteriéru i interiéru.
Co na Mercedesu G-Boss zaujme na první pohled je jasně žluté lakování v kombinaci s černými detaily. Nevím jak vy, ale já tam vidím určitou podobu s americkými školními autobusy. Tím myslím pořádně naštvaný autobusy na steroidech.
"Géčkový Medvídek" obdržel rozšířené podběhy kol, které navazují na prahové nášlapy. Na zádi se objevil přepracovaný nárazník s difuzorem a na střeše přibyl spoiler. Kryt rezervního kola je vyroben z karbonu. Karbonové jsou též kryty vnějších zpětných zrcátek. Největších změn doznala přední partie "Géčka". Agresivně se tvářící příď má nový nárazník a kapotu s velkým nasávacím otvorem pro přívod vzduchu. Na střeše přibyla trojice LED světlometů.
Dle tvůrců tuningového balíčku G-Boss doznal změn i interiér vozu. Ten je nyní černý s jasně žlutými detaily. Strop je ve stylu "hvězdná obloha", což je prvek, který můžeme znát třeba z automobilů Rolls-Royce.
A kolik všechna ta sranda bude stát? Tuningový balíček G-Boss, který je vhodný na všechna provedení současné generace Mercedesu třídy G, vyjde na 11 390 Euro (asi 290 000 Kč).
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.