Statistika podle seznamu přihlášených posádek

Minařík, Lubomír - Semela, Viktor
Minařík, Lubomír - Semela, Viktor, foto: ftr-media
Roman Ordelt 14. července 2009 17:23
Sdílej:

Do jubilejního 20. ročníku Horácká rally v Třebíči (17. - 18. července), se přihlásilo celkem 95 posádek ze dvou států – České republiky a Slovenska. Největším diváckým lákadlem v okolí Třebíče a Třeště bude souboj čtyř vozů specifikace WRC (za volanty se objeví Karel Trněný, Igor Drotár, Jan Štěpánek, David Komárek) a dvou vozů kategorie Super 2000 (Josef Peták, Roman Odložilík).Nejpočetněji je obsazena třída N4 nad 2000 ccm, kde najdeme celkem 23 vozů.

Do AutoCont Mistrovství České republiky ve sprintrally může bodovat celkem 84 posádky, v Poháru mládeže se představí 2 dvojice, zatímco do Mistrovství České republiky v rally historických automobilů se přihlásilo 9 vozů. Z vozového parku 16 značek jsou nejpočetněji zastoupeny automobilky Škoda, Mitsubishi a Honda. Zajímavostí startovního pole letošní jubilejní Horácké rally jsou vedle sedmi smíšených posádek i dvě vyloženě dámské dvojice, neboť za volanty se objeví Eva Vykydalová a Martina Daňhelová.Celkem přihlášeno: 95 posádekPočet států: 2 (Česká republika – 93, Slovensko – 2)Prioritní jezdci:ASN: 9 (Josef Peták, Jaroslav Orsák, Pavel Valoušek, Karel Trněný, Igor Drotár, Roman Odložilík, Josef Semerád, Lubomír Minařík, Milan Pantálek – CZ)AutoCont Mistrovství České republiky ve sprintrally (84 vozy)Rozdělení podle skupin:Skupina A:    26 vozůSkupina N:   47 vozůSkupina S:    7 vozůTřída D9:       4 vozyRozdělení podle objemových tříd: N1 do 1400 ccm:                3N2 1401 – 1600 ccm:         9         N3 1601 – 2000 ccm:         12N4 nad 2000 ccm:               23A5 do 1400 ccm:                 12      A6 1401 – 1600 ccm:          8A7 1601 – 2000 ccm:          6S1 do 2000ccm:                  1                    S2 nad 2000 ccm:               6

Pohár mládeže: 2 vozyMistrovství České republiky v rally historických automobilů: (9 vozů)Kategorie CZ II – cestovní vozy a upravené cestovní vozy a vozy GT a GTS z období G2 a H1, homologované od 1. 1. 1970 do 31.12.1975, rozdělené do objemových tříd:C0 do 1500 ccm:             1C3 do 2000 ccm:             1Kategorie CZ III – sériové a upravené cestovní a vozy GT a GTS z období H2, I a J, homologované od 1.1.1976 do 31.12.1990, mimo vozidel skupiny B zakázaných FIA pro soutěže rozdělené do objemových tříd:D1 – do 1300 ccm:          1D2 – do 1600 ccm:          2D3 – do 2000 ccm:          3D4 – nad 2000 ccm:        1Počet značek: 16Škoda – 27, Mitsubishi – 21, Honda – 11, Renault – 10, Citroën – 4, Opel – 4, VW – 4, Suzuki – 3, Peugeot – 2, Subaru – 2, BMW – 2, Alfa Romeo – 1, Ford – 1, Fiat – 1, Nissan – 1, VAZ - 1Vozy specifikace WRC: 4Škoda Octavia WRC – 3, Škoda Fabia WRC – 1Vozy kategorie Super 2000: 2Peugeot 207 S2000 – 2Smíšené posádky: 7Jan Sýkora – Martina Škardová, Michael Honda – Lydie Vičíková, Tomáš Král – Daniela Králová, Jiří Kulhan – Jaroslava Roučková, Pavel Řihák – Petra Řiháková, Karel Horčík – Jana Mulačová, Luboš Gešvinder – Michaela Urbášková.Dámské posádky: 2Eva Vykydalová – Ivona Vyštějnová, Martina Daňhelová – Martina Zikmundová.

Témata:
Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.