Po rally Monte Carlo a rallye Azorské ostrovy se tým Škoda Motorsport představí na dalším podniku seriálu IRC. Belgická rally Ypres se jede ve dnech 18. - 20. června.
Nabitá startovní listina slibuje špičkovou podívanou a lze očekávat strhující závod o každou vteřinu.
Šéf týmu Škoda Motorsport Michal Hrabánek start na Ypres komentuje: "Po Azorech jsme chtěli původně startovat až v Rusku, belgická rally patří ovšem k ostře sledovaným soutěžím s kvalitním obsazením a zázemím a protože náš projekt není jen o závodění, ale také o zákaznickém programu prodeje vozů Fabia Super 2000, učinili jsme s ohledem na další budoucnost projektu rozhodnutí v Belgii startovat. Notně k tomu přispěla i vynikající spolupráce a podpora našeho zastoupení pro prodej vozů Škoda v Belgii. To se rozhodlo podpořit start belgického esa Francoise Duvala v barvách týmu Reného Georgese s Fabií Super 2000. V neposlední řadě půjde o další premiéru Fabie Super 2000, a to na čistě asfaltové trati."
"Zákaznický program týmu Škoda Motosport je po svém startu v první polovině letošního roku možné hodnotit stejně pozitivně jako výsledky továrního týmu," doplňuje Michal Hrabánek.
První vlaštovkou na poli prodeje vozů soukromým zákazníkům byl tým BRR Raimunda Baumchlagera, který se podílel na testování prototypu Fabia Super 2000 v loňském roce. S privátní Fabií Super 2000 se BRR tým účastní seriálu mistrovství světa kategorie PWRC se švédským jezdcem Patrikem Sandellem, který z dosavadních čtyř startů slavil dvě vítězství (Norsko a Kypr) a jedno druhé místo (Sardínie). Raimund Baumschlager se sám za volantem Fabie účastní s podporou rakouského importéra Škoda Auto seriálu mistrovství Rakouska a po dosavadních dvou startech, které proměnil v jedno vítězství a jedno třetí místo, seriálu rakouského mistrovství celkově vévodí.
Své příznivce našla Fabia Super 2000 i v zemi motoristickému sportu zaslíbené – Itálii. Tým A-Style/MRT v současné době vlastní již dva vozy Fabia Super 2000 a účastní se především podniků italského mistrovství, kde se doposud umístil s jezdcem Gambou jednou druhý a s Travagliou jednou třetí. V očekávání je prodej vozu italskému týmu ŠkodaRally Team Italia, který je podporován místním importérem vozů Škoda.
"Připraveny jsou i prodeje do dalších zemí, s jednotlivými zájemci jsme v různých fázích jednání. Poptávka momentálně převyšuje naše možnosti, nicméně tento rok bychom chtěli uspokojit až 15 zákazníků. Velký zájem zákazníků nás těší a potvrzuje správnost naší strategie, že se kromě podpory vlastního továrního týmu soustředíme i na podporu aktivit privátních subjektů," upřesňuje Michal Hrabánek.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?