Martin Prokop se spolujezdcem Janem Tománkem vybojovali v závěru Portugalské rally výtečné druhé místo v produkční klasifikaci. Celkově obsadili desáté místo, což je jejich nejlepším výsledkem dosavadní kariéry.
Rozhodnutí sportovních komisařů upravit čas Martina Prokopa na trati RZ9 nalilo do žil českého jezdce odhodlání a to se potvrdilo nejrychlejším časem. Česká dvojice byla rázem v přímém kontaktu s Brynildsenem a bitva o druhé místo produkční klasifikace mohla pokračovat. Na RZ15 sice Brynildsen kontroval, posádka Jipocaru Racing však ztrácela na druhé místo pouhých 8.1 sekundy. "Šel jsem do prvního testu naplno, abychom Nora případně svým časem znervóznili. To se nám podařilo, dokonce jsme ukrojili z jeho náskoku mnohem více, než jsme očekávali. Škoda, že se nám na druhém testu nepodařilo pár sekund přidat," přiznal Martin ProkopV samotném závěru soutěže se oba jezdci dále přetahovali o sekundy, před startem poslední speciálky byl vzájemný rozdíl 1.5 sekundy ve prospěch norského pilota. Částečně se rozhodlo hned na startu, když Brynildsenovi vypověděl službu zadní diferenciál. Martin Prokop tak najel mnohem více sekund než původně potřeboval a zajistil si osm mistrovských bodů z náročného závodu. "Snažili jsme se do posledních kilometrů a nakonec se nám to podařilo. Trochu nám nahrálo štěstí, ale stejné problémy jsem měli naopak včera třeba my. Prostě máme za sebou extrémní závod na posádky, auta a jsem rád, že z něj vycházíme s výtečným bodovým ziskem," zhodnotil soutěž Martin Prokop.Dalším vystoupením posádky Prokop – Tománek bude v druhé polovině dubna start v Argentině, kde bude opět bojovat o produkční body.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?