Martin Prokop se spolujezdcem Janem Tománkem vybojovali v závěru Portugalské rally výtečné druhé místo v produkční klasifikaci. Celkově obsadili desáté místo, což je jejich nejlepším výsledkem dosavadní kariéry.
Rozhodnutí sportovních komisařů upravit čas Martina Prokopa na trati RZ9 nalilo do žil českého jezdce odhodlání a to se potvrdilo nejrychlejším časem. Česká dvojice byla rázem v přímém kontaktu s Brynildsenem a bitva o druhé místo produkční klasifikace mohla pokračovat. Na RZ15 sice Brynildsen kontroval, posádka Jipocaru Racing však ztrácela na druhé místo pouhých 8.1 sekundy. "Šel jsem do prvního testu naplno, abychom Nora případně svým časem znervóznili. To se nám podařilo, dokonce jsme ukrojili z jeho náskoku mnohem více, než jsme očekávali. Škoda, že se nám na druhém testu nepodařilo pár sekund přidat," přiznal Martin ProkopV samotném závěru soutěže se oba jezdci dále přetahovali o sekundy, před startem poslední speciálky byl vzájemný rozdíl 1.5 sekundy ve prospěch norského pilota. Částečně se rozhodlo hned na startu, když Brynildsenovi vypověděl službu zadní diferenciál. Martin Prokop tak najel mnohem více sekund než původně potřeboval a zajistil si osm mistrovských bodů z náročného závodu. "Snažili jsme se do posledních kilometrů a nakonec se nám to podařilo. Trochu nám nahrálo štěstí, ale stejné problémy jsem měli naopak včera třeba my. Prostě máme za sebou extrémní závod na posádky, auta a jsem rád, že z něj vycházíme s výtečným bodovým ziskem," zhodnotil soutěž Martin Prokop.Dalším vystoupením posádky Prokop – Tománek bude v druhé polovině dubna start v Argentině, kde bude opět bojovat o produkční body.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?