Série Rychle a Zběsile je úspěšným kasovním trhákem, takže se vlastně jejím autorům ani nemůžeme divit, že se z ní snaží vyždímat maximum. Kromě samotných filmů a vystoupení s názvem Fast and Furious Live se však brzy dočkáme i animáku. Ano, čtete správně, Rychle a Zběsile se dočká animovaného seriálu.
K dispozici je zatím jen minimum informací, ale už teď je jasné, že po technické ani finanční stránce tenhle projekt rozhodně strádat nebude. Na vývoji se totiž budou podílet hned tři giganti filmového a televizního světa: Netflix, DreamWorks Animation a Universal Pictures.
Podle Hollywood Reporter by se měl příběh odehrávat okolo teenagera jménem Tony Toretto, který jde ve stopách svého strýce Doma a spolu se svými přáteli se nechá najmout tajnou vládní organizací k infiltrování do elitní závodní skupiny, která ale zároveň slouží jako zástěrka pro zločineckou organizaci toužící po ovládnutí světa.
Jednomu to skoro připomíná Rychle a zběsile naředěné filmy xXx a vlastně se ani není čemu divit - obojí totiž spojuje jméno Vin Diesel. Jedna z hlavních postav filmové série se totiž podílí na vzniku animovaného seriálu v roli producenta. Kromě Diesela se produkce ujal ještě Neal Mortiz a Chris Morgan, který má na svědomí i produkci výše zmíněného Fast and Furious Live.
Oficiální název tohohle animáku zatím není známý a stejně tak netušíme, jaké celebrity nadabují hlavní postavy. Už teď se ale dá předpokládat, že minimálně několik prvních dílů budou sledovat miliony diváků. Kdy ten den nastane ale zatím netušíme. K dispozici vlastně nemáme víc, než onu úvodní fotku zveřejněnou Netflixe.
Jakkoliv může znít tenhle úmysl bláznivě, vlastně se ani příliš nedivíme. V posledních dílech této oblíbené akční série už se totiž objevuje tolik scén vytvořených na monitoru počítače, že to k animáku nemělo příliš daleko.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?