Série Rychle a Zběsile je úspěšným kasovním trhákem, takže se vlastně jejím autorům ani nemůžeme divit, že se z ní snaží vyždímat maximum. Kromě samotných filmů a vystoupení s názvem Fast and Furious Live se však brzy dočkáme i animáku. Ano, čtete správně, Rychle a Zběsile se dočká animovaného seriálu.
K dispozici je zatím jen minimum informací, ale už teď je jasné, že po technické ani finanční stránce tenhle projekt rozhodně strádat nebude. Na vývoji se totiž budou podílet hned tři giganti filmového a televizního světa: Netflix, DreamWorks Animation a Universal Pictures.
Podle Hollywood Reporter by se měl příběh odehrávat okolo teenagera jménem Tony Toretto, který jde ve stopách svého strýce Doma a spolu se svými přáteli se nechá najmout tajnou vládní organizací k infiltrování do elitní závodní skupiny, která ale zároveň slouží jako zástěrka pro zločineckou organizaci toužící po ovládnutí světa.
Jednomu to skoro připomíná Rychle a zběsile naředěné filmy xXx a vlastně se ani není čemu divit - obojí totiž spojuje jméno Vin Diesel. Jedna z hlavních postav filmové série se totiž podílí na vzniku animovaného seriálu v roli producenta. Kromě Diesela se produkce ujal ještě Neal Mortiz a Chris Morgan, který má na svědomí i produkci výše zmíněného Fast and Furious Live.
Oficiální název tohohle animáku zatím není známý a stejně tak netušíme, jaké celebrity nadabují hlavní postavy. Už teď se ale dá předpokládat, že minimálně několik prvních dílů budou sledovat miliony diváků. Kdy ten den nastane ale zatím netušíme. K dispozici vlastně nemáme víc, než onu úvodní fotku zveřejněnou Netflixe.
Jakkoliv může znít tenhle úmysl bláznivě, vlastně se ani příliš nedivíme. V posledních dílech této oblíbené akční série už se totiž objevuje tolik scén vytvořených na monitoru počítače, že to k animáku nemělo příliš daleko.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?