Škoda rozšiřuje nabídku verzí ScoutLine. S počátkem roku 2016 se v nabídce objeví Škoda Fabia Combi ScoutLine, která bude bodovat nápadným outdoorovým vzhledem, výraznými plastovými kryty a stylovými koly z lehkých slitin.
Třetí generace modelu Fabia si stále více získává srdce zákazníků. Za prvních devět měsíců letošního roku vzrostly prodeje modelu Fabia v Evropě ve srovnání se stejným obdobím minulého roku o více než 20 procent na 124.400 vozů. Škoda Fabia třetí generace ve verzi hatchback je na evropském trhu od listopadu 2014, nová Škoda Fabia Combi pak od ledna 2015.
V průběhu letošního roku byly kromě toho představeny i atraktivní verze Škoda Fabia Monte Carlo a Škoda Fabia Combi Monte Carlo. S vozem Fabia Combi v provedení ScoutLine nyní přichází další výrazná modelová varianta. Škoda Fabia Combi ScoutLine nadchne svým dobrodružným laděním. Robustní vzhled podtrhují výrazné plastové nástavce předních a zadních nárazníků. Nové prvky jsou lakované matně černou strukturní barvou, integrované středové díly jsou lakované v odstínu stříbrná reflex. Prahy a podběhy jsou rovněž chráněny plastovými kryty a lakovaným černým strukturním lakem.
Kryty vnějších zpětných zrcátek jsou také nalakovány stříbrným odstínem reflex. Robustní outdoorový vzhled doplňují mlhové světlomety a stříbrně lakovaný střešní nosič. Škoda Fabia Combi ScoutLine přijede buď na šestnáctipalcových kolech z lehkých slitin v designu ‚Rock’ nebo na sedmnáctipalcových kolech z lehkých slitin v designu ‚Clubber’.
Verze ScoutLine je k dispozici pro kompletní barevnou paletu modelu Škoda Fabia. Zákazník si může vybrat ze tří benzinových motorů (55 kW, 66 kW a 81 kW) a tří naftových agregátů (55 kW, 66 kW a 77 kW). Všechny motory plní emisní normu EU6. S provedením ScoutLine rozšiřuje značka Škoda svou nabídku v modelové řadě Fabia o výraznou variantu v outdoorovém stylu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?