Škoda rozšiřuje nabídku verzí ScoutLine. S počátkem roku 2016 se v nabídce objeví Škoda Fabia Combi ScoutLine, která bude bodovat nápadným outdoorovým vzhledem, výraznými plastovými kryty a stylovými koly z lehkých slitin.
Třetí generace modelu Fabia si stále více získává srdce zákazníků. Za prvních devět měsíců letošního roku vzrostly prodeje modelu Fabia v Evropě ve srovnání se stejným obdobím minulého roku o více než 20 procent na 124.400 vozů. Škoda Fabia třetí generace ve verzi hatchback je na evropském trhu od listopadu 2014, nová Škoda Fabia Combi pak od ledna 2015.
V průběhu letošního roku byly kromě toho představeny i atraktivní verze Škoda Fabia Monte Carlo a Škoda Fabia Combi Monte Carlo. S vozem Fabia Combi v provedení ScoutLine nyní přichází další výrazná modelová varianta. Škoda Fabia Combi ScoutLine nadchne svým dobrodružným laděním. Robustní vzhled podtrhují výrazné plastové nástavce předních a zadních nárazníků. Nové prvky jsou lakované matně černou strukturní barvou, integrované středové díly jsou lakované v odstínu stříbrná reflex. Prahy a podběhy jsou rovněž chráněny plastovými kryty a lakovaným černým strukturním lakem.
Kryty vnějších zpětných zrcátek jsou také nalakovány stříbrným odstínem reflex. Robustní outdoorový vzhled doplňují mlhové světlomety a stříbrně lakovaný střešní nosič. Škoda Fabia Combi ScoutLine přijede buď na šestnáctipalcových kolech z lehkých slitin v designu ‚Rock’ nebo na sedmnáctipalcových kolech z lehkých slitin v designu ‚Clubber’.
Verze ScoutLine je k dispozici pro kompletní barevnou paletu modelu Škoda Fabia. Zákazník si může vybrat ze tří benzinových motorů (55 kW, 66 kW a 81 kW) a tří naftových agregátů (55 kW, 66 kW a 77 kW). Všechny motory plní emisní normu EU6. S provedením ScoutLine rozšiřuje značka Škoda svou nabídku v modelové řadě Fabia o výraznou variantu v outdoorovém stylu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.