V průměrném akčním filmu dokáží kaskadéři zničit 13 policejních aut během pár desítek minut, ovšem 13 zničených policejních Fordů během týdne, to už představuje v reálném světě pořádný problém. Policisté z oddělení West Palm Beach navíc nemají na zničených vozech sebemenší podíl.
Policisté z oddělení West Palm Beach řeší velice nepříjemnou záhadu. Během jednoho týdne totiž museli odstavit celkem 13 služebních vozidel značky Ford, na kterých se podle všeho objevila závada motoru, jak informoval web WPTV.
Policisté nejdříve zkoumali, zda by se nemohlo jednat o sabotáž, nicméně nyní se zástupci města obávají, že by problém mohl být s motory Fordu. Na webu WPTV se objevil i rozhovor se zástupci města:
„Je to záhada," uvedl městský správce Jeff Green. „Stále na tom pracujeme. Je to však velice zvláštní. A velice znepokojivé." Green mimo jiné uvedl, že jednou z variant, se kterou vyšetřovatelé pracovali, byla sabotáž.
„Máme k dispozici GPS záznamy, díky kterým jsme schopni zmapovat pohyb vozidel," uvedl Green. „Vozy se však nevyskytovaly na stejném místě. Bylo by to (sabotáž) velice obtížné. Řadu z těchto vozidel si navíc policisté berou přes noc domů. Takže pokud by někdo neobešel domy všech těchto policistů, bylo by to prakticky nemožné. Všechno tak poukazuje na problémy s motory."
Policisté zahájili vyšetřování poté, co dvě služební vozidla z ničeho nic vypověděla službu. Následně muselo být ze služby staženo dalších 11 služebních vozidel.
Podle všeho je většina automobilů téměř zánovní, přičemž jejich nájezd by se měl pohybovat v průměru okolo 25 000 mil, tedy cca 40234 kilometrů. Vozidla sice nejsou jednoho typu, nicméně všechna sdílí stejný typ motoru Ford. Samotná automobilka už oznámila, že pracuje na vyšetření potíží a motory v poškozených vozidlech bezplatně vymění.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.