Bez dvou válců o 40 koní víc? Scuderia Cameron Glickenhaus předvádí dokonalý downsizing

-mao / AutoRoad.cz, 19. března 2018, 16:45 Google+

Když v průběhu minulého prosince odhalila společnost Scuderia Cameron Glickenhaus svůj nový model SCG004S, měl se pod jeho kapotou objevit 5.0 litrový dvakrát přeplňovaný motor o výkonu V8. Od té doby se ale situace změnila, motor přišel o dva válce, ale výkon přesto stoupl o 40 koní. Jak je to možné? Velice jednoduše

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Scuderia Cameron Glickenhaus SCG004S

Scuderia Cameron Glickenhaus SCG004S | foto: Scuderia Cameron Glickenhaus

Sdílejte článek

Milovníci nadupaných sportovních vozů už se jistě těšili na hřmící V8, ovšem situace je nakonec zcela jiná. Jim Glickenhaus, majitel a šéf společnosti, totiž v nedávném rozhovoru pro magazín Autocar prozradil, že očekávaný sporťák dostane místo motoru V8 menší, 3.8 litrový a dvakrát přeplňovaný, motor VR38DETT V6, který známe z Nissanu GT-R.

Co to ale znamená v praxi? Na jednu stranu sice SCG004S přišlo o dva válce, nicméně na druhou stranu dostalo 690 koní, což je o 40 více, než kolik měla nabídnout varianta s osmiválcem. Jak navíc známe motory z Nissanu GT-R, jejich ladění na vyšší výkon jistě nebude problém.

Na rozdíl od Nissanu GT-R, který je dostupný pouze s dvou-spojkovou převodovkou a řazením s pádly, nabídne SCG004S šestistupňový manuál. Pokud by se ale někomu třetí pedál nelíbil, bude si moci z volitelné výbavy objednat i automat.

Glickenhaus uvedl, že se pro motor z Nissanu GT-R nakonec rozhodli hlavně kvůli jeho nižší váze a vysoké spolehlivosti. S tímto motorem by se pak měla závodní varianta SCG004S zúčastnit i závodů 24 hodin Nurburgring 2019.

Testování modelu SCG004S by mělo probíhat v následujících měsících a první dodávky zákazníkům by se mohly uskutečnit ještě před koncem roku. Cena by se měla pohybovat okolo 400 000 dolarů a automobilka plánuje ročně výrobu cca 250 kusů.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Bez dvou válců o 40 koní víc? Scuderia Cameron Glickenhaus předvádí dokonalý downsizing

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Soutěž Economy Run prověřila nízkou spotřebu vozů Škoda v praxi

Spotřeba pod 3 l/100 km? Závod Economy Run důsledně prověřil hospodárnost Škodovek

Ilustrační foto

Pokuty za nedostatek spánku? Řidiče mají odhalit krevní testy

Corvette Bella Elan

Moderní auto z třicátých let? Corvette Bella Elan kombinuje kadeřnické kupé s americkou klasikou

Jaguar I-Pace

Jak skončí baterie z elektromobilů a hybridů? Možných využití je překvapivě mnoho

Volkswagen I.D. Buzz Cargo

Nové éra VW Transporter? I.D. Buzz Cargo slibuje autonomní řízení a dojezd až 550 km

Prezident Trump nastupuje do své nové

Donald Trump dostal novou limuzínu? Premiéra nové Bestie proběhla v tichosti

Škoda Vision RS

Škoda na pařížském autosalonu: Jaké novinky nás čekají?

Peugeot nadělil hybridní motory novému modelu 508 a oblíbenému SUV 3008

Peugeot jede na vlně Hybridů, elektromotor dostane SUV 3008 i novinka 508

Porsche 911 Carrera T

Porsche končí s dieselovými motory. Víme proč

Označení hybridních modelů Toyota

Jak ekologické jsou vlastně hybridy? Nezávislý průzkum se zaměřil na jejich největšího výrobce

reklama
reklama

Doporučujeme

Stavebnice Lego Technic Mack Anthem

České lego, které obdivuje celý svět? Ty detaily jsou prostě ohromující

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Filtr pevných částic: Jak zabránit, aby se z užitečného pomocníka nestala noční můra?

  2. Neuvěřitelný souboj řidiče s odtahovkou? Ke svobodě nechybělo mnoho

  3. Zájem o dieselové a benzínové motory ve skutečnosti? Čísla prodejů bez souvislostí klamou

  4. Sbohem tradiční ruční brzdo. Studie ukázala, proč z aut nezadržitelně mizí

  5. Vyzkoušeli jsme nový Peugeot Rifter v nejatraktivnější konfiguraci. Stojí za to?

  6. Škoda na pařížském autosalonu: Jaké novinky nás čekají?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud