Automobilka Lamborghini v posledních letech opravdu nelenila. Kromě přípravy nového SUV Lamborghini Urus totiž probíhaly i práce na rozšíření továrny Sant'Agata. Ta kromě rozsáhlého prostoru nabídne i několik speciálních pracovišť.
Automobilka Lamborghini, sídlící na okraji historického města Bologna, prožívá zlaté časy. S brzkým příchodem nového modelu Urus tak pracuje i na rozšíření své továrny a zvýšení výrobní kapacity.
Z té by však neměl profitovat jen Urus, ale také speciální limitované edice, o které je poslední dobou nebývalý zájem. Automobilka se proto rozhodla rozšířit své oddělení věnované právě vývoji a stavbě prototypů, před-produkčních modelů a limitovaných edicí. Hlavní výrobní závod tak zůstane volný pro výrobu hlavních modelů Huracan, Aventador a později Urus.
Toto speciální oddělení se dočká nárůstu takřka o 50%, neboť z původních 5,000 m2 se rozroste na 7,000 m2. Díky tomu bude probíhat stavba speciálních modelů jako Centenario nebo Veneno mnohem rychleji a efektivněji.
Kromě toho ale automobilka staví i speciální akustickou místnost, ve které budou odborníci ladit zvuk motorů. Klasické atmosferické motory V10 a V12 tak snad ani kvůli EU normám nikdy nepřijdou o svůj unikátní zvukový projev.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?