Škoda Auto dbá na bezpečí svých zákazníků, proto do svých vozů instaluje stále novější asistenční systémy, které se postarají o vaše blaho snad v každém případě. Například Škoda Superb vám bude umět nově zavolat pomoc.
Nová Škoda Superb totiž dostala systém Care Connect, který bude nově součástí všech výbavových balíčků vozů Škoda Superb a Škoda Superb Combi, nezávisle na zvoleném infotainmentu.
Nejdůležitější funkcí Care Connect je tísňové volání, které se automaticky aktivuje po nehodě. Vůz samostatně naváže hlasové i datové spojení s nouzovým dispečinkem Škoda Auto a předá všechna potřebná data. Pokud by se systém nespustil automaticky, máte možnost ho spustit manuálně pomocí tlačítka ve stropním panelu.
Navíc získáváte možnost vzdáleného přístupu k vozidlu pomocí aplikace Škoda Connect App. Skrze chytrý telefon se tak dozvíte, zda jste vůz zamkli, zatáhli okénka nebo vypnuli světla. V případě parkování například u nákupního centra vám navíc aplikace pomůže najít váš vůz.
Pasivní bezpečnosti bezesporu pomůže i upravená řidičova sedačka, která je nově dostupná i s masážní funkcí, vyhříváním, odvětráváním a pamětí. Díky vysokému komfortu tak budete snáze zvládat dlouhé cesty, které člověka v nepohodlných sedadlech unavují a vyčerpávají.
A pro ještě lepší zážitky z cest si pro nás Škoda připravila i nový infotainment systém, který nově nabízí úhlopříčku až 9,2 palce u systému Columbus, v případě systému Swing až 6,5 palce. Díky možnosti propojení vozidla s chytrým telefonem prostřednictvím SmartLink+ navíc můžete svůj telefon ovládat pohodlně a hlavně bezpečně.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?