Škoda Auto dbá na bezpečí svých zákazníků, proto do svých vozů instaluje stále novější asistenční systémy, které se postarají o vaše blaho snad v každém případě. Například Škoda Superb vám bude umět nově zavolat pomoc.
Nová Škoda Superb totiž dostala systém Care Connect, který bude nově součástí všech výbavových balíčků vozů Škoda Superb a Škoda Superb Combi, nezávisle na zvoleném infotainmentu.
Nejdůležitější funkcí Care Connect je tísňové volání, které se automaticky aktivuje po nehodě. Vůz samostatně naváže hlasové i datové spojení s nouzovým dispečinkem Škoda Auto a předá všechna potřebná data. Pokud by se systém nespustil automaticky, máte možnost ho spustit manuálně pomocí tlačítka ve stropním panelu.
Navíc získáváte možnost vzdáleného přístupu k vozidlu pomocí aplikace Škoda Connect App. Skrze chytrý telefon se tak dozvíte, zda jste vůz zamkli, zatáhli okénka nebo vypnuli světla. V případě parkování například u nákupního centra vám navíc aplikace pomůže najít váš vůz.
Pasivní bezpečnosti bezesporu pomůže i upravená řidičova sedačka, která je nově dostupná i s masážní funkcí, vyhříváním, odvětráváním a pamětí. Díky vysokému komfortu tak budete snáze zvládat dlouhé cesty, které člověka v nepohodlných sedadlech unavují a vyčerpávají.
A pro ještě lepší zážitky z cest si pro nás Škoda připravila i nový infotainment systém, který nově nabízí úhlopříčku až 9,2 palce u systému Columbus, v případě systému Swing až 6,5 palce. Díky možnosti propojení vozidla s chytrým telefonem prostřednictvím SmartLink+ navíc můžete svůj telefon ovládat pohodlně a hlavně bezpečně.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?