Škoda Auto dbá na bezpečí svých zákazníků, proto do svých vozů instaluje stále novější asistenční systémy, které se postarají o vaše blaho snad v každém případě. Například Škoda Superb vám bude umět nově zavolat pomoc.
Nová Škoda Superb totiž dostala systém Care Connect, který bude nově součástí všech výbavových balíčků vozů Škoda Superb a Škoda Superb Combi, nezávisle na zvoleném infotainmentu.
Nejdůležitější funkcí Care Connect je tísňové volání, které se automaticky aktivuje po nehodě. Vůz samostatně naváže hlasové i datové spojení s nouzovým dispečinkem Škoda Auto a předá všechna potřebná data. Pokud by se systém nespustil automaticky, máte možnost ho spustit manuálně pomocí tlačítka ve stropním panelu.
Navíc získáváte možnost vzdáleného přístupu k vozidlu pomocí aplikace Škoda Connect App. Skrze chytrý telefon se tak dozvíte, zda jste vůz zamkli, zatáhli okénka nebo vypnuli světla. V případě parkování například u nákupního centra vám navíc aplikace pomůže najít váš vůz.
Pasivní bezpečnosti bezesporu pomůže i upravená řidičova sedačka, která je nově dostupná i s masážní funkcí, vyhříváním, odvětráváním a pamětí. Díky vysokému komfortu tak budete snáze zvládat dlouhé cesty, které člověka v nepohodlných sedadlech unavují a vyčerpávají.
A pro ještě lepší zážitky z cest si pro nás Škoda připravila i nový infotainment systém, který nově nabízí úhlopříčku až 9,2 palce u systému Columbus, v případě systému Swing až 6,5 palce. Díky možnosti propojení vozidla s chytrým telefonem prostřednictvím SmartLink+ navíc můžete svůj telefon ovládat pohodlně a hlavně bezpečně.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.