Ferrari se atmosferických motorů nevzdá. Místo turba nasadí hybridní systém

AutoRoad.cz, 2. května 2017, 08:40 Google+

Ferrari potvrdilo, že atmosferické motory V12 zůstanou i nadále v nabídce. Doplnit tyto motory o turbodmychadlo by možná bylo zajímavé, místo něj však časem dostanou hybridní systémy, které pomohou splnit nové emisní normy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ferrari 812 Superfast, zatím poslední Ferrari s motorem V12

Ferrari 812 Superfast, zatím poslední Ferrari s motorem V12 | foto: Ferrari S.p.a.

Sdílejte článek

Když se letos na autosalonu v Ženevě představilo Ferrari 812 Superfast, mnozí se obávali, že jde o poslední vůz značky Ferrari s atmosferickým motorem V12. Jejich obavy však včera rozptýlil šéf automobilky Sergio Marchionne, který tuto informaci sdělil serveru Autocar.

Ten totiž citoval šéfa oddělení vývoje motorů, podle kterého by montáž turbodmychadla na motory V12 byla "šílenství". Místo toho tak atmosferické motory doplní jen hybridní systém. Ovšem nepůjde o hybrid ve smyslu úspory paliva či snižování emisí. Cílem Ferrari je totiž využívat hybridní a elektrické systémy k dalšímu zvyšování výkonů a zlepšování jízdních vlastností.

Současné motory V12 splňují požadavky směrnic EU ohledně emisí s poměrně velkou rezervou. Přísnější pravidla, která mají přijít v roce 2021, by měl snadno splnit právě nový motor s hybridním systémem.

Vytisknout

Diskuze: Ferrari se atmosferických motorů nevzdá. Místo turba nasadí hybridní systém

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

DS 7 Crossback je prvním SUV značky pro Evropu, na mušce má Audi i BMW.

DS 7 Crossback přichází. Rovnou dostal speciální edici La Première

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud