Obludné BMW X6 dostalo nový bodykit od firmy AC Schnitzer. Ten změnil přední i zadní část a klasickou verzi proměnil v ostré Mko.
Karoserie totiž dostala nové zadní křídlo, zakázkové výfukové potrubí anebo 22" disky kol. Kontroverznost auta je tak díky tomu na mnohem vyšší úrovni. Někdo jej totiž naprosto nesnáší, druzí ho naopak milují a chtějí ho mít ve své garáži. Přitom je X6 ve srovnání s X5 o podstatnou část nepraktičtější.
A právě proto AC Schnitzer chtěl tyhle dva světy lidí více sblížit a připravil si optický tuning. Vybral si k tomu verzi xDrive50i, coz obnáší pod kapotou instalovaný dvakrát přeplňovaný osmiválec s objemem 4,4litru. Jeho výkon dosahuje 449 koní a točivý moment 650 Nm je posílán na všechna čtyři kola.
Zcela nový bodykit doplňují také nové kryty zpětných zrcátek a difuzor integrovaný do zadního nárazníku. Pro lepší zvukový projev se bude určitě hodit upravený výfukový systém, který ale na druhou stranu nepřidal ani jeden kůň výkonu. I tak je tohle pro někoho šíleně divné BMW dostatečně rychlé a dravé.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.