Italské Maserati má obrovský problém se svými modely Ghibli a Quattroporte. Týká se to verzí pro Ameriku a vše spočívá v hrozbě náhlého zablokování kol.
Celkem musí být svoláno 326 kusů, přičemž se jedná o verze pro rok 2017. Podrobnější popis hovoří o kusech vyrobených od letošního 1. července do 12. října. A kde je vlastně konkrétní závada? Vše má podle výrobce na svědomí matice na zadním diferenciálu.
Ta nemusí být řádně dotažena a v případě jejího uvolnění může dojít k zablokování zadních kol. Co to může mít za následek, asi není potřeba dodávat. Náhlý přetáčivý smyk by asi žádný majitel Maserati jistě nepřál prožít.
Naštěstí se dá všemu předejít. Závadu lze podle mluvčího značky poznat tak, že v kabině je vyšší hluk od podvozku, volant může vibrovat a lehce se změní jízdní vlastnosti. Zatím navíc nejsou zprávy o tom, že by se problém týkal také verzí pro Evropu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.