Americká automobilka Tesla Motors má za letošek tolik problémů, že se nejden člověk diví, jak vlastně může být tak moc úspěšná. Nejnovější potíže jí dělají adaptéry na nabíjení vozidel.
U nich hrozí, že se při nabíjení vozu mohou přehřát a naprosto roztavit. To může vést k dalším nepříjemným důsledkům. Po zjistění, že nabíjecí adaptéry mohou změnit svůj tvar na malou louži roztavených plastů, byla okamžitě spuštěna servisní akce.
Ta se týká 7 tisíc nabíjecích adaptérů, a to ve třech různých verzích. S celým problémem jsou spojeny již dva incidenty, které nahlásili zákazníci značky. Důležitou zprávou je, že samotný adaptér vlastně nepatří k standardní výbavě auta. Jedná se o typ příplatkové výbavy.
Doufejme, že Tesla na všem zapracuje a nic takového se již nebude opakovat. Za letošní rok totiž měla nespočet svolávaček. Jednou ji trápily dveře u Modelu X, podruhé třetí zadní řada sedadel u Model S. A to nemluvíme o tom, že značka nestíhá pokrýt servis svých aut v USA.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?