Americká automobilka Tesla Motors má za letošek tolik problémů, že se nejden člověk diví, jak vlastně může být tak moc úspěšná. Nejnovější potíže jí dělají adaptéry na nabíjení vozidel.
U nich hrozí, že se při nabíjení vozu mohou přehřát a naprosto roztavit. To může vést k dalším nepříjemným důsledkům. Po zjistění, že nabíjecí adaptéry mohou změnit svůj tvar na malou louži roztavených plastů, byla okamžitě spuštěna servisní akce.
Ta se týká 7 tisíc nabíjecích adaptérů, a to ve třech různých verzích. S celým problémem jsou spojeny již dva incidenty, které nahlásili zákazníci značky. Důležitou zprávou je, že samotný adaptér vlastně nepatří k standardní výbavě auta. Jedná se o typ příplatkové výbavy.
Doufejme, že Tesla na všem zapracuje a nic takového se již nebude opakovat. Za letošní rok totiž měla nespočet svolávaček. Jednou ji trápily dveře u Modelu X, podruhé třetí zadní řada sedadel u Model S. A to nemluvíme o tom, že značka nestíhá pokrýt servis svých aut v USA.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.