Volkswagen Golf GTI Clubsport S už není nejsilnějším Golfem.

ar5, 22. srpna 2016, 13:00 Google+

Mysleli jste si, že Volkswagen Golf GTI Clubsport S stojí na vrcholu nabídky ostrých VW? Pak jste asi ještě nezaregistrovali poladěnou verzi Clubsport od firmy ABT.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
ABT Volkswagen Golf GTI Clubsport

ABT Volkswagen Golf GTI Clubsport | foto: Abt Sportsline GmbH

Sdílejte článek

Ta totiž ukrývá pod svou kapotou přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec, který v základu nabídne 265 koní a 350 Nm. Jenže to se technikům od ABTu zdálo málo, a tak využili své znalosti a navýšili jej na 340 koní. Točivý moment pak narostl na 430 Nm.

Díky tomu se zlepšilo zrychlení z 0 na 100 km/h, které nyní činí pouhých 5,6 sekundy. Maximální nejvyšší rychlost činí 265 km/h, což je nebezpečně blízko teritoriu, kde se pohybuje Honda Civic Type R. Ta umí jen o pět kilometrů víc.

Společně s úpravou motoru došlo i na úpravy podvozku, zákazník má možnost zakoupit tvrdší tlumiče, nižší pružiny a tužší stabilizátory. V nabídce jsou také odlehčená litá sportovní kola v rozměru 18, 19 a 20 palců.

A kolik to vše stojí? Za úpravu motoru zaplatí klient 2490 euro, což je v přepočtu skoro 70 tisíc korun. Za tuhle cenu ale dostanete Golfa GTI, který to bude umět na silnici pořádně rozpálit.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Golf GTI Clubsport S už není nejsilnějším Golfem.

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Aston Martin Vanquish Zagato Volante vznikne jen v 99 kusech.

Aston Martin ukázal Vanquish Zagato Volante, je hračkou pro vyvolené

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud