Taky netrpělivě čekáte, až Lamborghini vyrobí speciální edici Aventadora s pohonem zadních kol? Pokud ano, tak byste měli přestat, nedočkáte se.
Tato italská společnost sice nedávno odhalila Huracán s pohonem vzadu, ale větší Aventador se v podobě zadokolky neobjeví. Vše se točí kolem jeho motoru, protože dvanáctiválec je prostě až příliš výkonný. Díky tomu je potřeba výkon směřovat na obě nápravy a nikoliv jen dozadu.
Podle vývojového ředitele výzkumu Maurizia Reggianiho "může být Aventador vybaven pouze pohonem všech čtyř kol, protože máme tolik výkonu a točivého momentu pro jeho řízení, že s poháněnou zadní nápravou by to nešlo uřídit."
V prohlášení ale dále pokračoval a řekl, že i některé budoucí modely budou mít i nadále pohon všech kol. Pokud jde o Huracán LP580-2, s jeho jménem uvidíme ještě další verze, z nichž jedna bude více hardcore.
Zajímavé je, že Lamborghini nevylučuje myšlenku pohonu zadních kol u nadcházejícího SUV Urus. To je nástupcem legendárního LM002 a mělo by přijít v roce 2018. Současně s tím se pak do nabídky dostane i verze s pohonem všech kol.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.