Tesla oznámila svou doposud největší svolávací akci, která se týká téměř 90 tisíc kusů Modelu S.
Svolávací akce je výsledkem špatné funkčnosti jednoho z předních bezpečnostních pásů. Ten při zapnutí není správně a pevně ukotven a tento problém se týká výše udaného počtu. "Tesla nedávno zjistila, že u Modelu S se na trhu v Evropě objevuje problém s předním bezpečnostním pásem, který nebyl řádně připojen.
Žádné z postižených aut naštěstí nebylo zapojeno do žádné srážky a tak nebyly zjištěny žádná zranění řidiče či spolujezdce. Nicméně, v případě nárazu by takový bezpečnostní pás neposkytl úplnou ochranu. Tesla už stihla prohlédnout asi 3000 vozidel a zatím nenašla zmíněný problém. Přesto se společnost rozhodla prozkoumat všechny ostatní vyrobené kusy.
"Na počátku listopadu zákazník, který seděl na předním sedadle spolujezdce, se otočil dozadu, aby mohlo mluvit s pasažérem vzadu a pás se odpojil" řekli zástupci Tesly.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.