O tom, že se na trh chystá již v pořadí desátá generace Hondy Civic víme asi už všichni. Zcela novou informací je však to, že v roce 2017 bude mít její verze s turbo motorem i manuální převodovku.
Konkrétně model s jednotkou 1.5 Turbo obdrží 6-stupňovou manuální převodovku, přičemž v současné době je Civic 1.5 Turbo představen pouze s automatem CVT.
Původně přitom bylo plánováno, že Civic 1,5 Turbo přijde už v roce 2016, ale z neznámých důvodů byl odložen ještě o rok později. Podle nových informací se jako první ukáže s manuálem Civic Coupe, posléze bude následovat zbytek modelové nabídky.
Je dobré si taktéž připomenout, že 1,5-litrový přeplňovaný čtyřválec poskytne 174 koní a 219 Nm točivého momentu. Základní pohonnou jednotkou pro nový Civic bude 2,0-litrový čtyřválcový motor s přirozeným sáním, jenž nabídne 158 koní a 186 Nm točivého momentu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.