Volkswagen zrušil vývoj 10-stupňového automatu DSG, důvodem je...

ar5, 21. září 2015, 09:42 Google+

Německý Volkswagen touhle zprávou nepotěší některé své fanoušky, protože na letošním autosalonu ve Frankfurtu řekl podrobnosti o vývoji 10-stupňové převodovky DSG.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Oficiálně tam totiž VW řekl, že definitivně končí s vývojem této dvouspojkové převodovky. Kdo by se ptal co je důvodem, tak je to celkem jednoduché. Vývoj tak složité převodovky je zkrátka moc drahý a technicky náročný. VW si prostě ukousl velké sousto a po delší době zjistil, že její vývoj by se nevyplatil.

Díky tomu hodlá své priority soustředit na jiná místa a mírně řečeno nestojí o prvenství v oboru premiéry první převodovky s deseti rychlostními stupni. Samozřejmě, že současný automat DSG se dočká ještě několika vylepšení, ale s deseti stupni u něj nikdy počítat nemůžeme.

Ostatně, na trhu se má časem objevit hned několik vozů, jenž takový automat nabídnou. Jde především o auta z koncernu GM a Hyundai. My jen doufáme, že sladění automatu s motory bude co nejlepší, protože jak se poslední dobou ukazuje, ne vždy se to výrobcům povede...

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen zrušil vývoj 10-stupňového automatu DSG, důvodem je...

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

bugatti veyron vs. koenigsegg cxxr

VIDEO: Závod mezi Bugatti Veyron a Koenigseggem CCXR, kdo vyhraje?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud