Potvrzeno, šílený Jeep Grand Cherokee Trackhawk dorazí a natře řadu supersportů.
Komu se může zrodit v hlavě plán postavit SUV s výkonem 716 koní, vážně nevíme. Nakonec nás moc nepřekvapuje, že s tím přišli „amíci“. Inženýři Jeepu v Americe vyrvali srdce z Chargera Hellcat a narvali jej pod kapotu Jeepu Grand Cherokee.
Burácející 6,2 litrový osmiválec, plněný kompresorem, prskající síru a plameny, umí servírovat 716 koní výkonu a nesmyslných 885 Nm točivého momentu. Samozřejmě tahle porcička poputuje na všechny čtyři kola. Rozměr pneumatik si můžeme jen domyslet…
Tahle šílenost dorazí v roce 2017 jako modelový rok 2018. Stovku údajně zvládne už za necelé tři sekundy. O takovém čísle silně pochybujeme, ale pod 3,5 to klidně může být. Však Grand Cherokee zhubne 225 kilogramů…
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.