Nestačilo, že M3 potažmo M4 jsou nyní „jen“ šestiválce nafouknuté turbodmychadlem, tedy bez toho správného charakteru atmosféry. Teď se ještě proslýchá, že další generace si poveze elektromotory a baterky.
Emisní limity ženou výrobce do náruče hybridů, proč tam skončí i legendy mezi auty, nám hlava nebere. Možná se nechceme smířit s realitou, možná nám přijde celá myšlenka nekonečného snižování emisí, jako slepá ulička.
Údajně tak dvojitě přeplňovaný šestiválec dostane pomocníčka, hybridní pohon KERS. Ten bude rekuperovat jako o život, a pak „nasyslenou“ energii pouštět elektromotorem ke kolům, která přívalem točivého momentu budou trhat asfalt.
Teď nám je docela fuk, že BMW M3, ostrá jak žiletka ujede na elektřinu i 30 km. Je nám jedno, že dá stovku o 0,3 sekundy rychleji, i to, že bude jezdit papírově za 7 litrů na sto. Už to prostě nebude M3, ale nějaký plug-in hybrid, s duší hybridu, charakterem hybridu a taky nadváhou hybridu.
Co si o tom myslíte vy? Pište do diskuse…
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?