Tunerská společnost G-Power má víc než v oblibě vozidla značky BMW a po nedávné úpravě verze 435d xDrive Coupé tady máme přepracovanou druhou generaci SUV X6 M.
I když standardní twin-turbo motor V8 s objemem 4,4 litru je i v základu velmi silný, společnost G-Power se rozhodla jej o něco posílit o další 75 koní a 80 Nm. To znamená, že ve výsledku se X6 M chlubí výkonem 650 koní při 6500 otáčkách za minutu a točivý moment 830 Nm při 2500 otáčkách za minutu. Kromě toho byl taktéž odstraněný elektronický omezovač rychlosti, takže bavorská obluda teď může jet až 300 km / h).
Všechna tato čísla jsou dosažitelná díky kitu Bi-Tronik 5 V1 plug & play za částku 3,500 eur. Za odstranění omezovače rychlosti si ale firma účtuje zvlášť 668 eur. Ti, kteří jsou ochotni zaplatit ještě víc, mohou získat masivní 23-palcová kola HURRICANE RR v různých povrchových úpravách za cenu 8,399 Eur. Ty navíc nazouvací sportovní pneumatiky Michelin o rozměru 315/25 ZR23.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?