Tunerská společnost G-Power má víc než v oblibě vozidla značky BMW a po nedávné úpravě verze 435d xDrive Coupé tady máme přepracovanou druhou generaci SUV X6 M.
I když standardní twin-turbo motor V8 s objemem 4,4 litru je i v základu velmi silný, společnost G-Power se rozhodla jej o něco posílit o další 75 koní a 80 Nm. To znamená, že ve výsledku se X6 M chlubí výkonem 650 koní při 6500 otáčkách za minutu a točivý moment 830 Nm při 2500 otáčkách za minutu. Kromě toho byl taktéž odstraněný elektronický omezovač rychlosti, takže bavorská obluda teď může jet až 300 km / h).
Všechna tato čísla jsou dosažitelná díky kitu Bi-Tronik 5 V1 plug & play za částku 3,500 eur. Za odstranění omezovače rychlosti si ale firma účtuje zvlášť 668 eur. Ti, kteří jsou ochotni zaplatit ještě víc, mohou získat masivní 23-palcová kola HURRICANE RR v různých povrchových úpravách za cenu 8,399 Eur. Ty navíc nazouvací sportovní pneumatiky Michelin o rozměru 315/25 ZR23.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.