Bavorská automobilka BMW údajně pracuje na nové verzi aktuální sedmičkové řady, která nabídne naftový motor a čtyři turbodmychadla.
Současně s tím bude příští rok odhalen nový přeplňovaný dieselový motor a jeho debut se odehraje právě v modelu 750D xDrive. Velmi pravděpodobně bude pak dále nabízen pro modely M550d, X5 M50d, X6 M50d a X7 M50d. Zatím není jasné, zda bavorská firma instaluje čtyři klasická turbodmychadla nebo jej vymění za elektricky poháněné turbo a další tři klasická turba.
Podle předběžných zpráv bude tento nový diesel nabízet výkon 408 koní a 800 Nm točivého momentu. Výkon bude přenášen prostřednictvím 8-stupňové automatické převodovky a pohonu všech kol xDrive. V současné době je nejsilnější dieselová sedmička s označením 730d. Ta má 3,0-litrový motor TwinPower Turbo s výkonem 265 koní a 620 Nm točivého momentu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.