Nový Mustang Shelby GT350 rozhodně nemůže popřít fakt, že byl stvořen pro dovádění na okruzích. Kromě upraveného podvozku nyní přináší i další systém, který dokáže řidiči usnadnit práci a možná i zpříjemnit požitek z jízdy.
Již delší dobu jsem zvyklí, že nové modely automobilů jsou vybaveny indikátory, které nám radí, kdy přeřadit. Pokud ale patříte mezi fanoušky Formule 1 a podobných závodních sérií ve kterých má pilot k dispozici pás z LED diod, které mu signalizují vhodnou dobu přeřazení máme pro vás vhodný vůz.Tím je nový Mustang Shelby GT350. Jedná se o vůz, který je zaměřený na úřadování na závodních okruzích. Disponuje tak novým sportovně laděným podvozkem, masivním osmiválcem a nyní i nový tzv. systémem Performance Shift Light Indicator.
Jedná se o pás LED diod přímo před řidičem, které ukazují řidiči vhodný okamžik k přeřazení. Tento systém má rovnou 3 možná nastavení: Tach, Track, Drag.
Představení celého tohoto systému můžete zhlédnout v následujícím videu přímo od automobilky Ford.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?