Nový Mustang Shelby GT350 rozhodně nemůže popřít fakt, že byl stvořen pro dovádění na okruzích. Kromě upraveného podvozku nyní přináší i další systém, který dokáže řidiči usnadnit práci a možná i zpříjemnit požitek z jízdy.
Již delší dobu jsem zvyklí, že nové modely automobilů jsou vybaveny indikátory, které nám radí, kdy přeřadit. Pokud ale patříte mezi fanoušky Formule 1 a podobných závodních sérií ve kterých má pilot k dispozici pás z LED diod, které mu signalizují vhodnou dobu přeřazení máme pro vás vhodný vůz.Tím je nový Mustang Shelby GT350. Jedná se o vůz, který je zaměřený na úřadování na závodních okruzích. Disponuje tak novým sportovně laděným podvozkem, masivním osmiválcem a nyní i nový tzv. systémem Performance Shift Light Indicator.
Jedná se o pás LED diod přímo před řidičem, které ukazují řidiči vhodný okamžik k přeřazení. Tento systém má rovnou 3 možná nastavení: Tach, Track, Drag.
Představení celého tohoto systému můžete zhlédnout v následujícím videu přímo od automobilky Ford.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?